Mä haluan töitä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tumpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tumpula

Vieras
Pakko saada syyskuuhun mennessä töitä, muuten joudun viemään lapset hoitoon ja lusmuamaan itse kotona. :whistle:

No joo... Mutta mä oikeasti haluan töitä. Ja palkkaa. Juuri selasin jälleen kerran työkkärin sivut, kai siellä pari paikkaa on mihin voisi hakemuksen heittää. Kaikki kelpaa kunhan työaika natsaa päiväkodin aukioloaikoihin.

Johan mä olen kaksi viikkoa ollut työtön ja nyt jo hermostuttaa. :ashamed: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Miksi pitää viedä lapset hoitoon ja olla itse kotona?

no jos etsii aktiivisesti töitä ja tulee tilanne et pääset pe työhaastatteluun ja saat paikan ja maanantaina pitäs alottaa.. hankalaa jos ei valmiina ole lapsille hoitopaikkaa.

Miksi pitää viedä lapset hoitoon ja olla itse kotona?

Tai ei niitä tokikaan joka päivä pidä viedä siltikään. Mutta en tiedä tulisiko hoitopaikasta lähtö jos sinne ei lapsia ilmestyisikään.
Eikä tuo ensimmäinen lause nyt niin tosissaan kirjoitettu ollut. :) Mutta hoitopaikka on joka tapauksessa syyskuun alusta, on mulla töitä tai ei...

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Mäkin haluan uuden työpaikan. Pitäisi muuttaa toiseen kaupunkiin, mutta päästään vasta sitten kun mulle löytyy töitä.

Onnea sullekin paikan etsintään. =) Ei tunnu ihan helppoa olevan tällä hetkellä töihin pääsy...

Ahaa, ok, mulla ei oikein ole tajua näistä hoitojärjestelyistä.

Ei mullakaan, suoraan sanoen. :whistle: Ajattelin kuitenkin että parempi se paikka on hakea valmiiksi, on kivempi lähettää työhakemuksia kun voi mainita että päivähoitopaikka löytyy. :) Tarvittaessa varmasti voi lapset olla siellä vaikka lyhyttä päivää tai muutamaa päivää viikossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Ahaa, ok, mulla ei oikein ole tajua näistä hoitojärjestelyistä.

Ajattelin kuitenkin että parempi se paikka on hakea valmiiksi, on kivempi lähettää työhakemuksia kun voi mainita että päivähoitopaikka löytyy. :) Tarvittaessa varmasti voi lapset olla siellä vaikka lyhyttä päivää tai muutamaa päivää viikossa.

Totta =) tsemiä työnhakuun!

Yhteistyössä