Mä haluan uusia vaatteita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nimra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ostelen ihan viikoittain vaatteita itselleni ja pojalle, ja miehellekin, mutten koskaan kaupasta, ainakaan normaalihintaisia. Pääasiassa ostelen kirppiksiltä ja alesta. Helsingissä varsinkin on valtavasti uudenveroisia, laadukkaitakin vaatteita kirppiksillä, ja useinmiten tosi edulliseen hintaan.

Normaalihintaisena kaupasta ostan vaatteita ainoastaan juhliin ja muihin erityistilanteisiin, ellei satu kirppikseltä tai alesta löytymään sopivia. Säästyy rahat muualle, kun ei sitä liikaa ole.

hei moi :wave: näkeehän täällä vanhoja tuttuja :)

mä just vähän uusin vaatekaappia kun vanhat rytkyt on liian isoja. ja toivottavasti kohta saan taas uusia :whistle: tosin ostin vaan muutaman kuteen, loput sain äidiltä (esim kasan housuja ja pari paitaa).

Nyt kesällä olen jotain simppeleitä vaatekappaleita tekaissut itse kun on saumuri ja ompelukone. Aika vähän ostan uusia vaatteita. Yhden ihanan äitiysmekon ostin Hennesiltä n. kuukausi sitten ja sen jälkeen en ole mitään ostellut.

Panostan kestosuosikkeihin joita käytän loppuun saakka. On hyödyllisempiäkin rahanreikiä kuin vaatteiden osto. Leggingsejä ja sukkiksia ostan aina joskus kun olen niiden suurkuluttaja. Perushousuja en juurikaan osta kun en tykkää sellaisia käyttää. Mekkoja, tunikoita ja hameita ostelen joskus jos kivoja sattuu kohdalle. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Raidakas defliini:
hei moi :wave: näkeehän täällä vanhoja tuttuja :)

mä just vähän uusin vaatekaappia kun vanhat rytkyt on liian isoja. ja toivottavasti kohta saan taas uusia :whistle: tosin ostin vaan muutaman kuteen, loput sain äidiltä (esim kasan housuja ja pari paitaa).

:wave: Moi

Kiva, että vaatteet jää isoksi :D Toivottavasti itselätkin alkaa hiljalleen paino tippua :) Työhön, kun lähtee niin siellä kyllä kolisee kilot alaspäin, sen verran raskasta, mutta kotosalla ollessa täytyy aloitella =)

Yhteistyössä