Mä haluan yhtä miestä, kaveriani, joka toisaalta myös ällöttääkin vähän..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olenko friikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

olenko friikki

Vieras
Ihan outoa. Mä olen alkanut haluamaan häntä ihan hirveästi lähiaikoina, olisi niin suuri kiusaus harrastaa hänen kanssaan seksiä kerran... Hän on siis vain kaveri, fiksu ja mukava ihminen, mut ulkonäöllisesti ei ihan mun tyyppiä (ei tosin rumakaan). Nähdään ainakin kerran viikossa ja tiedän, että hän on ollut kiinnostunut minusta ja varmana on vieläkin jonkin verran, vientiä hänellä kyllä riittää myös..

Olisi todella outoa harrastaa seksiä hänen kanssaan, mut huomaan, että yhä useammin ajaudun fiilistelemään sitä... Himottaisi tietyllä tavalla aika paljon, kun tiedän, että hän pitää minusta paljon ja haluaisi minua. En ole ikinä siis näyttänyt vihreää valoa, mut hän on ollut kiinnostunut selvästi.

Haaveilen nykyään siitä, että ajautuisimme "vahingossa" kesällä harrastamaan seksiä vaikka jossain rannalla, uuh...

Tosi jänniä tunteita, kun en halua näyttää hänelle kiinnostustani enkä tosiaan ole niin kiinnostunut, mutta haluaisin vain kokeilla ja antaa hänelle:D

Niin, ja tuo ällöttää nyt oli varmaan turhan vahva sana, mut en keksinyt muutakaan..

Mulla on ollut tosi samantapainen tilanne. Alussa en oikein ollut tosissani kiinnostunut mutta tiesin että hän pitää minusta. Ihan kuin minun suustani tuo juttu

Ja kuinkas siinä kävi nyt ollaan seurusteltu jo 10 vuotta ja kesällä mennään naimisiin

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Kaikkia fantasioita ei tarvitse toteuttaa - haaveile rauhassa :p Siinä toteutuksen myötä voi kaveruus kuolla. Siis jos haluat pitää hänet kaverina.

En mä usko, että meidän kaveruus siihen kuolisi, hän on harrastunut seksiä muutaman muunkin naispuolisen kaverin kanssa ja ovat hyviä ystäviä vieläkin. Tuskin aiheuttaisi siis ongelmia sillä tavalla ja sehän tässä myös houkuttaakin, kun tiedän, että ihan hyvin voitaisiin tehdä jotain, kun se ei tulisi välejä pilaamaan ja tiedän, että hän haluaisi minua..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos olette molemmat vapaita, niin mikä estää? :p

Mies on kiinnostunut susta ja sä siitä. Eiku menoks. B)

No näin minäkin tavallaan ajattelen, mutta haluan vielä fiilistellä rauhassa:D Tiedän, että hän suostuisi kyllä ja haaveilee minusta..

Haluaisin toteuttaa tämän joskus kesällä jossain kivassa paikassa:D Haluan suunnitella ja fiilistellä rauhassa... Mutta milloin ja missä ja miten.. Sillä tavalla, että se tulisi hänelle yllätyksenä jollain tavalla.

Yhteistyössä