U
unelmatyö
Vieras
Mulla on hirveä hinku yrittäjäksi! Mutta mitäpäs sitä yrittäisi... oon miettinyt, että missä oon hyvä jne. Lapset on vielä melko pieniä, joten sekin rajoittaa...
Koulut on käyty ja nyt sitä pusketaan uraputkessa :/ Mutta mä haluaisin heittäytyä pois tästä oravanpyörästä ja tuottaa ihmisille iloa ja onnea, ihania elämyksiä! Joku hoitola-systeemi olisi niiiin mun juttu
Jotain hierontaa, hoitoja, kynsijuttuja... hemmottelua ja mielenrauhaa näille stressaantuneille ihmisille! Mä näen jo silmieni edessä työtilanikin... Meillä on nimittäin sellainen talo, että tässä olisi 60neliön työtilat valmiina 
No joo, tää oli tälläinen purkaus... kun nyt uskaltaisi tästä hypätä sivuun, opiskella vähän ja sitten...! Mies ja sisko on yrittäjiä, joten ihan sinisilmin en hommaa haaveile
Koulut on käyty ja nyt sitä pusketaan uraputkessa :/ Mutta mä haluaisin heittäytyä pois tästä oravanpyörästä ja tuottaa ihmisille iloa ja onnea, ihania elämyksiä! Joku hoitola-systeemi olisi niiiin mun juttu
No joo, tää oli tälläinen purkaus... kun nyt uskaltaisi tästä hypätä sivuun, opiskella vähän ja sitten...! Mies ja sisko on yrittäjiä, joten ihan sinisilmin en hommaa haaveile