Mä halusin ja mä saan!! :D *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Mulle ku tuo imurointi on ihan kamalaa hommaa, ei mun selkä taho kestää sitä, ei sitte millään.. Ihan täyttä kärsimystä.

Äiti multa jo joku aika sitte kyseli joululahjasta et mitä mä haluisin ja sit mulla välähti että mä haluun sellasen robotti-imurin!!

Ja nyt mä sellasen saan! :D Vitsit mä oon innoissaan!! :D

Se on siis tällanen:
http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=22953&productId=171131&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=%2fListPage%2fSearch.aspx%3fSearchText%3dimuri%26ConceptStoreCategoryId%3d%26B%3d1

Eihän sulla oo koiraa? Luin yhdestä surullisesta tapauksesta kun koira oli tehnyt lattialle läjät ja robotti-imuri oli tehnyt sen jälkeen ajastuksella toimivan päivittäisen imurointinsa ja lopun arvaatkin..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eihän sulla oo koiraa? Luin yhdestä surullisesta tapauksesta kun koira oli tehnyt lattialle läjät ja robotti-imuri oli tehnyt sen jälkeen ajastuksella toimivan päivittäisen imurointinsa ja lopun arvaatkin..

:laugh: :laugh:

Ei luojan kiitos ole.. :x

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Meil on niin paljon tavaraa ja huonekaluja, että tollanen tuskin sais siistiä jälkeä aikaan.. Tuuhan sit kertoon käyttökokemuksia kun saat uuden siivoojan käyttöön :D

Tuohan hurruuttellee menemään niin kauan ku tarvetta on ja palaa sit takas laturiin :D Näppärää, voi aamulla vähän tuoleja siirrellä pois eestä tjtn, laittaa imurin päälle ja lähtee duuniin. Vähäks luksusta!

Joo mä kerron sit että siivooks se mitää vai siirteleekö se vaan roskat eri paikkoihin.. :D

Minäkin olen haaveillut vastaavasta, mutta en kyllä usko että noin edullinen on kovin hyvä...

Mun kaveri oli joku aika sit ostanu Roomban robotti-imurin, maksanu siitä muistaakseni 500?.

Ei se munkaan selkä ihan NIIN kipee ole.. :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Meil on niin paljon tavaraa ja huonekaluja, että tollanen tuskin sais siistiä jälkeä aikaan.. Tuuhan sit kertoon käyttökokemuksia kun saat uuden siivoojan käyttöön :D

Tuohan hurruuttellee menemään niin kauan ku tarvetta on ja palaa sit takas laturiin :D Näppärää, voi aamulla vähän tuoleja siirrellä pois eestä tjtn, laittaa imurin päälle ja lähtee duuniin. Vähäks luksusta!

Joo mä kerron sit että siivooks se mitää vai siirteleekö se vaan roskat eri paikkoihin.. :D

Mä yleensä imuroin myös sohvan alta, tv-tason johtokasan seasta ja vessat joihin meillä on kynnykset. Näitä lähinnä joutuisin sitte parsimaan kotiin tullessa.

Mä yleensä imuroin myös sohvan alta, tv-tason johtokasan seasta ja vessat joihin meillä on kynnykset. Näitä lähinnä joutuisin sitte parsimaan kotiin tullessa.

Ne mä aattelin nykästä sit tolla Ergorapidolla, ei tarvi raskasta imuria venyttää aina perässä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

Ne mä aattelin nykästä sit tolla Ergorapidolla, ei tarvi raskasta imuria venyttää aina perässä ;)

Mä imuroin sohvan alta kerran vuodessa.... :ashamed: Joten toi imurihan olis mulle loistava! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Paitsi että toi imuroi vissiin marmorikuulat ja pikkuleekotkin?

Tai sitten pitäis kersojen oppia pitämään tavaransa järjestyksessä :kieh:

Ton tehosta en kyllä ossaa sanoa yhtään mittää et minkälaista tavaraa se kykenee imuroimaan.

Mun tuurilla tietenki ainoastaan näkymättömät pölyhiukkaset.. :laugh:

Yhteistyössä