Mä haluun mennä naimisiin ja laittaa tän mekon

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mä en taas halua mennä naimisiin ja ton mekon voisin hankkia ensi kesäksi kun lähden rilluttelureissulle :p

Juu mullekin toi olis enemmän vieraan mekko tai jonnekin biletysreissulle sopiva, ei ihan hääpuvuksi kuitenkaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en taas halua mennä naimisiin ja ton mekon voisin hankkia ensi kesäksi kun lähden rilluttelureissulle :p

Juu mullekin toi olis enemmän vieraan mekko tai jonnekin biletysreissulle sopiva, ei ihan hääpuvuksi kuitenkaan :)

Joo mut jos me mennää naimisiin nii niistä tulee sellaset naamiaispihahäät....ei mitään liian hienoo...... ja valkosen puvun mä sotkisin kuitenkin heti......

Missä te oikeen biletätte? :o

Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Joo mut jos me mennää naimisiin nii niistä tulee sellaset naamiaispihahäät....ei mitään liian hienoo...... ja valkosen puvun mä sotkisin kuitenkin heti......

Missä te oikeen biletätte? :o

Ei arkibiletykseen, mutta semmoseen jos on aihetta juhlaan ja lähdetään jonnekin vähän hienompaan paikkaan eikä mihinkään junttiin kaljajuottolaan. Sillon toi sopis, kun haluaa laittautua oikeen kunnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja ihan kiva:
mekon joka oli 44-46 kokoa. Noh, olin mitoiltani 100/80/100 ja en mahtunut.. eli ovat pientä kokoa.. (kaikille kuolaajille tiedoksi).

Mutta onhan noissa mitat,eihän nyt ihmiset ostele mittaamatta itseään ensin..?

sisämitta ja ulkomitta kun on eri asia.. Mekon mittojen mukaan sen piti istua mulle kuin unelma, mutta eipä istunut kun ei edes mahtunut.

Yhteistyössä