Mä haluun noista tytön vaatteista ja kengistä eroon....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Captain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihanaa mä pääsin just eroon tyttöni pienistä vaattteista :D Kaveri roudas kolme jätti kassia kotiinsa :) Tuli pikkasen tilaa,paitsi oon nyt ostanut aivan kamalasti uusia vaatteita et ei se tyhjillään ole :D Oon kato käynny alessa ja ostanut niiiiiiin paljon vaatteita ja halvalla saannu aivan ihania vaatteita :D

Alkuperäinen kirjoittaja Captain:
Alkuperäinen kirjoittaja kutku:
104--> tarttis meillä

No kiinnostaisiko vaikka 104-110cm vaatepaketti, ihan perus kolitsia, ja sen semmosta...:)???

Kiinnostas kyllä. Mietin vain, kun me asutaan Kuopion lähellä, että kannattaako niitä alkaa postitteleen? Että kuin mahoton tulee postareita vielä päälle?

Alkuperäinen kirjoittaja Captain:
104--> tarttis meillä

No kiinnostaisiko vaikka 104-110cm vaatepaketti, ihan perus kolitsia, ja sen semmosta...:)???

Kiinnostas kyllä. Mietin vain, kun me asutaan Kuopion lähellä, että kannattaako niitä alkaa postitteleen? Että kuin mahoton tulee postareita vielä päälle?

Myyn pakettina, ja postareita otan 8.30e, helpostipaketti.

Vitsit kun en ole rekkautunut tänne enkä oikeen jaksais opetellakään tuon yv:n käyttöä...

104cm ois meillä tarve. Kerrotko millaisia vaatteita sulla ois ja millaisia hintoja ajattelit:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vitsit kun en ole rekkautunut tänne enkä oikeen jaksais opetellakään tuon yv:n käyttöä...

104cm ois meillä tarve. Kerrotko millaisia vaatteita sulla ois ja millaisia hintoja ajattelit:)

Laita sun s.posti osoite, niin mä laitan sinne kuvat!:)

Yhteistyössä