Mä haluun uudet rattaat!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Noi yhdistelmät alkaa hajota käsiin, haluun uudet! Haaveena olis jotkut emmaljungan rattaat, mut ne on kuitenkin aika kalliita uutena... :whistle: Ja jos hankitaan vielä lisää lapsia, niin niihin pitäis tarvittaessa saada myöhemmin ostettua vaunuosakin.

Scooterit ei ole kovin kalliit. 250e maksaavat. Kaikki niitä yleensä kehuu. Mäkin kehuisin muuten, jos ei olisi selkänoja heti hajonnut 1kk käytön jälkeen (eikä mennyt takuuseen). Värit niissä on kivoja.

Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:
Kuomurattaat toimivat loistavasti myös vauvalla. Siihen ei tarvitse ostaa kuin pehmeä kantokoppa lisäksi. Mun mielestä Emmaljungalla on tosi kivan näköisiä kuomurattaita. Ei maksa niin paljoa kuin yhdistelmävaunut tmv.

Mä en tykkää pehmeästä kantokassista... Meillä on näissä yhdistelmissä sellanen. :/

no meillä on nuo emmaljunga edge duot ja oon kyl ollu tyytyväinen, tosin ihan uutenahan ne on tosi kalliit. Huuto.netissä näyttäis olevan muutamat hyvännäköset ja ihan kohtuuhinnallakin mun mielestäin.

emmaljungalla saa erikseen ostettua citykoppa osan joka maksaa noin 180?
niitä kyllä satasella saa välillä käytettynä.

se käy ainakin citycross,cangaroo,cityjet rattaisiin.
ja eikös niitä uusia rattaita saa 400-500?
ja nyt on tullu kivoja uusia värejä emmaljungalta www.emmaljunga.se

Täällä olis yhet Briot,yhdistelmät.Ratasosa ja vaunukoppa erikseen..takuutakin viel voimassa.Värityksenä punaista ,sinistä,beigeä...ja sellasta jännää vähän "kiiltelevää" vahvaa kangasta :whistle:
Ilmakumipyörät,teleskooppiaisa,kääntöaisa,jarrut molemmissa päissä.

Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:
Täällä olis yhet Briot,yhdistelmät.Ratasosa ja vaunukoppa erikseen..takuutakin viel voimassa.Värityksenä punaista ,sinistä,beigeä...ja sellasta jännää vähän "kiiltelevää" vahvaa kangasta :whistle:

Kuis sä vaunuja myyt, eiks teille o vauva tulos..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:

Kuis sä vaunuja myyt, eiks teille o vauva tulos..

on tulossa juu....meille jää vielä yhdet tonne varastoon,sekä matkarattaatkin,mitkä kulkee autossa helpoiten mukana.
Jotenki tekis mieli ostaa ihan tytölle sopivat ja nauttia ihan täysillä viimeisestä vauvasta. :whistle: :ashamed:

Yhteistyössä