mä inhoan yleistämistä mut nyt on pakko jo nauraa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
ollaan ensin katsottu discoveryltä moonshiners ohjelmaa jossa punaniskat keittelee metsän siimeksessä pontikkaa, ja sen sarjan vielä kestin, mut nyt sieltä tulee toinen ohjelma punaniskoista jotka metsästävät RÄMEMAJAVIA..

:xmas:

kyllä niin ruudinkeksijöitä nää kyseisissä ohjelmissa esiintyvät ihmiset ettei mitään rajaa..

(ja ei, en kuvittele et noi kaikki tuolla alueella asuvat ihan tuollaisia kuitenkaan on )

Johtuukohan se siitä että siellä sisko ja vaimo on sama asia?
Ja serkumpi on herkumpi.

Vai miten voi olla jossain valtavassa maassa noin selkeä yksinkertaisuuden keskittymä?

Mä olen välillä toisella silmällä katsellut ko ohjelmaa. Mua häiritsee hirveästi se, että ukot tuntuvat naukkailevan enemmän ja vähemmän juomia ja sitten hypätään auton rattiin. En muista nimiä, mutta yksi niistä äijistä näyttää silmiensä puolesta koko ajan olevan pienissä sievissä. :D Rämemajavan metsästyksen olen onnistunut ohittamaan ainakin vielä.

Ei ihan suosikkejani Discoveryn tarjonnasta.

Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;28335875:
Mä olen välillä toisella silmällä katsellut ko ohjelmaa. Mua häiritsee hirveästi se, että ukot tuntuvat naukkailevan enemmän ja vähemmän juomia ja sitten hypätään auton rattiin. En muista nimiä, mutta yksi niistä äijistä näyttää silmiensä puolesta koko ajan olevan pienissä sievissä. :D Rämemajavan metsästyksen olen onnistunut ohittamaan ainakin vielä.

Ei ihan suosikkejani Discoveryn tarjonnasta.

toi Tickle on ainakin aina ihan tööt.

en mäkään ollu aikaisemmin tota rämemajava juttua nähny..enkä aio kyllä uudestaankaan katsoa =)

Yhteistyössä