Mä jo ajattelin, että mä olen aivan tietämätön tallikka

Homo heidelbergensis

Aktiivinen jäsen
13.10.2005
2 266
0
36
Tuli työkavereiden kanssa eilen puhetta Markku Uusipaavalniemestä, ja mä jotain kommentoin miehen toimimisesta eduskunnassa. Kaikki muut koko keskustelussa katsoivat mua ihan monttu auki, että mistä mä puhun. Joku lopulta kysyi, että pääsikö se muka vaaleissa läpi. Ja mä oikeasti kävin jo kyseenalaistamaan itseäni, että oonko voinut vain kuvitella, että se on kansanedustaja, vaikka mun mielestäni se on muutaman kerran julkisesti kommentoinutkin jotain eduskunnan käsittelemää asiaa. Piti nyt vielä käydä varmistamassa eduskunnan nettisivuilta, että kyllä sen nimi löytyy edustajalistasta. Outo keskustelu kaiken kaikkiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Mikä tän pointti oli? Että sinä oot sivistynyt? Vai että muut on sivistymättömiä? Vai kummatkin? :saint:

Ehkä? En mä tiedä. Lähinnä kai se, että hämmästytti, että ihmiset, jotka ovat kiinnostuneita jonkun tietyn henkilön toiminnasta, eivät tiedä, onko tämä eduskunnassa vai ei. En mäkään kaikkia kansanedustajia osaisi ulkoa luetella, mutta toki ne, jotka mua ovat jossain vaiheessa muutenkin kiinnostaneet, muistan. Toisaalta ehkä vähän häpeän sitä, että en luottanut omaan mielikuvaani vaan kävin turhankin herkästi ajattelemaan, että mä olen sitten varmaan väärässä, kun ei kukaan muu ollut samaa mieltä kuin mä.
Niin kuin näkyy, ei mitään kunnon pointtia. Kunhan jäi vaivaamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Luulen ymmärtäväni mikä tunne sinulla oli :D En kyllä yhtään ole tietoinen, mitä on eduskunnassa puuhannut :D

Kiva, että ymmärrät. :) Kaipa se on aika hissukseen ollutkin, mutta mulla on mielikuva, että olisin jonkin kerran lukenut jonkin kyseisen henkilön kommentin johonkin asiaan jostain lehdestä... Tulikohan tarpeeksi epätarkasti selitettyä? Eli siis mielikuva kommentoinnista on, mutta asiaa en enää muista. Enkä edes sitä, olinko samaa vai eri mieltä asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Kiva, että ymmärrät. :) Kaipa se on aika hissukseen ollutkin, mutta mulla on mielikuva, että olisin jonkin kerran lukenut jonkin kyseisen henkilön kommentin johonkin asiaan jostain lehdestä... Tulikohan tarpeeksi epätarkasti selitettyä? Eli siis mielikuva kommentoinnista on, mutta asiaa en enää muista. Enkä edes sitä, olinko samaa vai eri mieltä asiasta.

Minä en tiennyt koko henkilöstä mitään ennen sitä curling-menestystä ja sen jälkeen sitten huomioin, että pääsi eduskuntaan, tässä kaikki tietouteni :D