Mä katsoin nyt tuon Suurin pudottaja-finaalin loppuun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
ja kyllä mua **tuttaa ihan hirveesti että helen voitti. :kieh:

Musta se on koko ajan ollu niin saa**nan itsekäs, että sappi kiehuu heti ku mä nään sen inisemässä. Mua ei normaalisti liikuta suuntaan tai toiseen tollaset ihmiset, keitä ei koskaan tule kohtaamaan, mut tuo on kyllä poikkeus sääntöön. Se oli kaiken huippu, että pisti itsensä oman tyttärensä hyvinvoinnin edelle ja aivan täysin kiertelemättä tai häpeilemättä. Ja miten se keikisteli koko ton finaalin ajan, että kattokaa nyt miten ihana mä olen. Hyh.

Kiitos ja anteeksi.

Niin samaa mieltä!! Ikinä ennen en ole sarjaa katsonut, mutta nyt seurasin koko kauden ja on siinä kyllä itsekkyyden huippu. "Mä niin tarvitsen tätä" ja lässyn lässyn. Miten äiti voi olla noin itsekäs, että laittaa itsensä tuossa tilanteessa lapsensa edelle. Itse on lapsensa lihottanut, joten voisi auttaa myös laihduttamaan. Helen oli ollut 9 vuotta sitten vielä normaalipainoinen, tytär ollut koko ikänsä lihava. Jep, jep..

Mäkin olisin toivonut Taran tai Miken mieluummin voittavan.

No niinpä! Mä jo henkisesti lysähdin vähän kasaan, ku selvis että helen pääsee finaaliin. Toki, kivat sille, että on laihduttanut ja tehny sen työn, mut ihan koko ajan siitä on huokunu se sellanen itsekkyys ja teennäisyys. Ja aika alussa kävi selväksi, että se haluaa tehdä itsestään "kauniin" hinnalla millä hyvänsä. Kaunis lainausmerkeissä siksi, että ei ollu kovin nätti enää tossa finaalissa.

Voi että mä olisin toivonut sen Miken voittavan! Siis aivan valtavasti laihtui ja on varmasti hyvänä esimerkkinä kaikille nuorille ylipainoisille. Sukeutui oikein komea nuorimies ja aivan ihana hymy pojalla:) Menetin sydämeni:)

• Tykkää
Reactions: auryn
Onko teiänkin mielestä noi vanhemmat kilpailijat vanhentuneet laihdutuksen myötä? Mun mielestä ne näytää ihan hirveiltä kun ihokin roikkuu... Yöks. Sen siitä saa kun laihduttaa niin nopeesti.

Ihan sairas ohjelma muutenkin. Todella ylipainoisten kannattaa laihduttaa ruokavaliolla ja aloittaa liikunta kevyesti ja lisätä sitten kun on jo jonkun verran laihtunut.

[QUOTE="vieras";24515351]Voi että mä olisin toivonut sen Miken voittavan! Siis aivan valtavasti laihtui ja on varmasti hyvänä esimerkkinä kaikille nuorille ylipainoisille. Sukeutui oikein komea nuorimies ja aivan ihana hymy pojalla:) Menetin sydämeni:)[/QUOTE]

Ja sen veli oli vielä ihan kamala läski, varmasti aika kateellinen veljelleen :(

Se nenä pisti laihtuneena aika paljon esiin :) Ja kun ihon alta lähtee rasvakerros niin iho vanhenee rypistyessään vuosia. Juu, olin vahingoniloinen, ilkeä ihminen ..

[QUOTE="joku";24515378]Onko teiänkin mielestä noi vanhemmat kilpailijat vanhentuneet laihdutuksen myötä? Mun mielestä ne näytää ihan hirveiltä kun ihokin roikkuu... Yöks. Sen siitä saa kun laihduttaa niin nopeesti.

Ihan sairas ohjelma muutenkin. Todella ylipainoisten kannattaa laihduttaa ruokavaliolla ja aloittaa liikunta kevyesti ja lisätä sitten kun on jo jonkun verran laihtunut.[/QUOTE]

Mun mielestä toi ohjelma on kannustava. Mä luulen, että aika moni ylipainoinen tietää kyllä, että ei ilman lääkärin valvontaa aleta vetämään sydäntä äärirajoille.

Sehän on totta normaalipainoisillakin, että pari (vain pari) ylimäärästä kiloa sopii kasvoille. Ja tiinä jylhäkin siinä humpuukiohjelmassaan sanoi, että ottaisi mieluusti ylipainoisen kasvot ja laihan vartalon.

[QUOTE="hei";24515381]Ja sen veli oli vielä ihan kamala läski, varmasti aika kateellinen veljelleen :([/QUOTE]

Mutta eipä ole enää läski, velikään nimittäin. Komea poika siitäkin kuoriutui :)

[QUOTE="vieras";24515418]Mutta eipä ole enää läski, velikään nimittäin. Komea poika siitäkin kuoriutui :)[/QUOTE]

Laita ihmeessä jotain linkkiä maxista jos sulla on. =)

[QUOTE="joku";24515378]Onko teiänkin mielestä noi vanhemmat kilpailijat vanhentuneet laihdutuksen myötä? Mun mielestä ne näytää ihan hirveiltä kun ihokin roikkuu... Yöks. Sen siitä saa kun laihduttaa niin nopeesti.

Ihan sairas ohjelma muutenkin. Todella ylipainoisten kannattaa laihduttaa ruokavaliolla ja aloittaa liikunta kevyesti ja lisätä sitten kun on jo jonkun verran laihtunut.[/QUOTE]

Helenin kohdalla näki että oli tainnu mennä vähän liian pitkälle se sen laihdutus. Se näytti jotenkin kuihtuneelta, vai miten sen sanois..
Tara ja Mike oli paljon terveemmän näkösiä miusta, heistä jomman kumman voittoa toivoin myös.

[QUOTE="vieras";24515507]Kun katsoin noita kuvia tuolla niin viimesimmässä kuvassa näyttäs että pikkasen on tullut painoa takaisin:([/QUOTE]

Niin näkyy tulleen, mut eipä haittaa. =) Eiköhän siinä koko perhe nyt jeesaa, ettei pääse paino livahtamaan ihan lapasesta. Varmasti vaikea sopeutua kotioloihin, etenkin siinä vaiheessa kun pitää olla töissäkin/koulussakin.

[QUOTE="vieras";24515507]Kun katsoin noita kuvia tuolla niin viimesimmässä kuvassa näyttäs että pikkasen on tullut painoa takaisin:([/QUOTE]

Joo niin näyttäisl... Aika paljonkin.

Yhteistyössä