Mä kerron nyt monta asiaa jotka voi ratkaista cipralexillä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mä vihaan itseäni. Monen muun mielestä olen kaunis ja täydellinen, mutta mä vihaan itseäni niin paljon, että rikoin kaikki peilit asunnostani.
Mua ahdistaa niin paljon, että on pakko työntää sormet kurkkuun, että mä saan happea.
Ainut missä on hyvä olla, on ulkona, kun juoksen veri suussa tai silloin kun nukun.
Mä rakastan lapsiani niin, että itken kokoaika, mutta vihaan heitä yhtäaikaa, koska mun on pakko elää heidän takiaan.
Lääkäri soitti puhelinrespan apteekkiin cipralex10mg/vrk.
Katsotaan koska mä sit muutun.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja **:
Ole varuillasi sen suhteen että alussa oireet saattaa pahentua :/ mutta kyllä se siit

tätä mä en kyl enää kaipais! :(

Supportiivinen terapia ainakin alkuun olisi varmasti hyvä lääkkeen lisänä. Olisiko mahdollista hakeutua vaikk ayksityisen kautta, jos kunnalla liian pitkä jono?

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja **:
Ole varuillasi sen suhteen että alussa oireet saattaa pahentua :/ mutta kyllä se siit

tätä mä en kyl enää kaipais! :(

Supportiivinen terapia ainakin alkuun olisi varmasti hyvä lääkkeen lisänä. Olisiko mahdollista hakeutua vaikk ayksityisen kautta, jos kunnalla liian pitkä jono?

Hyvä idea ja tätä toivonkin, mut jonot tosiaan kuukausia ja vaikka mä sinne pääsisin niin joutusin ottaan lapset mukaan koska ei ole ketään joka niit katsoo, ei todellakaan ketään. Enkä kehtais heidän kuullen ihan kaikkea puhella....

Uusimmat

Yhteistyössä