Mä kerron teille mun huomisista järjestelyistä, että pääsen ilman vauvaa tammerfesteille.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Toivotaan, että sulla menee kaikki hyvin ja saat "poistumisluvat" kuntoon.

Ja tuosta "kun muu ei kelpaa paitsi tissi"- jutusta... Mie uskon sinua... Sellaisia lapsia vaan voi olla olemassa.
Mutta aikanaan, aikanaan se tissintuska helpottaa, ja äitikin pääsee vähän vapaammin liikkumaan... jos ei lasketa lukuun sit ero-ahdistuskausia jne, jne... :whistle:

Mä sanoin jossain ketjussa jo eilen, että tää on taatusti kosto luontoäidiltä mulle siitä, kun oon aiemmin sanonut etten usko, etteikö vauva muka söisi pullosta jos nälkä on. Että eihän lapsi itseään nälkään kyllä tapa, syöhän se. Mutta todellakin, tarkasti kun ajattelee, varmaankin sitten ruokittaisiin nenämahaletkulle. Ja ennen aikaan varmaan imetti äidit vähän toistensakin lapsia, jos tarve vaati.

Näinhän mäkin joskus uskoin että lapsi ei osaa valikoida tuttiaan:/ mu mein vauva söi vaan yhtä....

Ja ennen aikaan varmaan imetti äidit vähän toistensakin lapsia, jos tarve vaati.

Näinpä juuri... Nimittäin mulla ja mun serkulla on ikäeroa 6kk, ja myö asuttiin seinänaapureina silloin meidän vauva-aikana.
Äitini ja tätini (eli äitini sisko ) kävivät molemmat vuorotyössä samalla tehtaalla, eri vuoroissa vaan, ja kotona oleva aina hoiti mummon (äidin ja tädin äiti siis) avulla meidät molemmat vauvat... ja myös imetykset.
Siis ei mummo imettänyt sentään, mutta siis äitini ja siskonsa molemmat ristiin rastiin meitä serkuksia.
(Mun isäni oli silloin armeijassa ja täti tais erota siitä miehestään jo silloin serkkuni odotusaikana, kai.)

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Ja ennen aikaan varmaan imetti äidit vähän toistensakin lapsia, jos tarve vaati.

Näinpä juuri... Nimittäin mulla ja mun serkulla on ikäeroa 6kk, ja myö asuttiin seinänaapureina silloin meidän vauva-aikana.
Äitini ja tätini (eli äitini sisko ) kävivät molemmat vuorotyössä samalla tehtaalla, eri vuoroissa vaan, ja kotona oleva aina hoiti mummon (äidin ja tädin äiti siis) avulla meidät molemmat vauvat... ja myös imetykset.
Siis ei mummo imettänyt sentään, mutta siis äitini ja siskonsa molemmat ristiin rastiin meitä serkuksia.
(Mun isäni oli silloin armeijassa ja täti tais erota siitä miehestään jo silloin serkkuni odotusaikana, kai.)

Tosi näppärästi hoidettu. Olette varmaan kaikki läheisiä keskenänne? :)

Yhteistyössä