Mä kirjoitan kuulemma keskimäärin 20 viestiä päivässä tänne :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Tuo on hassu tuo keskiarvo viestimäärästä :). Tai siis aika harhaanjohtava. Uudistuksen jälkeen mun viestimäärät ei oo olleet kovinkaan kaksiset, mutta ekan vuoden superpalstailu vaikuttaa edelleen. Eipä tuolla merkitystä ole, kunhan tulin huomanneeksi kun pitkästä aikaa kirjauduin tännekin :D.

Mitäs tänne kuuluu? Mä en keksinyt edes mitään nasevaa juttua, eli mulle ei selvästikään kuulu mitään ihmeellistä. Taitaa hurjin "uutispaukku" olla se, että mulla on otsatukka :D. Niin ja olen ollut ilman pepsi maxia n.5 kk, ilman tupakkaa n.3 kk. Läskit on ja pysyy, samoin iho-ongelmat. Siis jos nyt kukaan edes enää muistaa mun tilityksiä ylläolevista aiheista (eikä oo näemmä enää sitä nuhahymiötä, sen olisin laittanut tähän...)

Joo se laskee kaikkien kirjoitusten keskiarvolla noi jutskat. :D
Minä olen ollut kaksi viikkoa ilman suklaata. :D (herkkupäivää ei lasketa, silloin otan yhden patukan entisen levyn sijaan)

Juu, Savannaa oli näkynyt myös. Kaksi palstajulkkista. :xmas:

Mulla on itelläni kans Pepsi Max -ongelma, tosin nyt olen ollut melkein kaksi viikkoa kokonaan ilman, hyvä minä!

Joo, tosi julkkis :D. Savanna ehkä, mutta en minä sentään :D. Mutta joo, mä tosiaan olin messuilla ja mä olin myös tunnistavinani Savannan. En kehdannut kysyä oliko hän, eikä hän tainnut kehdata kysyä olinko minä minä :D.

Mä join Maxia yli 15 vuotta vähintään 1,5 litraa päivässä, joten kyllä siitä pääsee eroon :). 2 viikkoa on hemmetin hyvä alku, hyvä Empuuu :).

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;23429149:
Joo se laskee kaikkien kirjoitusten keskiarvolla noi jutskat. :D
Minä olen ollut kaksi viikkoa ilman suklaata. :D (herkkupäivää ei lasketa, silloin otan yhden patukan entisen levyn sijaan)

Mä huomasin juu :D. Eipä tuo haittaa yhtään, muistuttaa vaan ajasta jolloin päivien sisältö oli palstailu ;).

Wau! Mun tarvis kanssa seuraavaksi päästä eroon makeasta ylipäätään, mutta se vaan tuntuu mahdottomalta. Olen nyt ihan psyykkaamalla (jonkinlaisella itsesuggestiolla) päässyt Pepsistä ja tupakasta, joten koitan alkaa samalla metodilla vieroittamaan itseäni makeasta. Tiesin jo alkuun että se tulee olemaan vaikein juttu, joten säästin sen viimeiseksi :).

Niin että onnittelut vaan suklaavieroittumisesta :).

Mä huomasin juu :D. Eipä tuo haittaa yhtään, muistuttaa vaan ajasta jolloin päivien sisältö oli palstailu ;).

Wau! Mun tarvis kanssa seuraavaksi päästä eroon makeasta ylipäätään, mutta se vaan tuntuu mahdottomalta. Olen nyt ihan psyykkaamalla (jonkinlaisella itsesuggestiolla) päässyt Pepsistä ja tupakasta, joten koitan alkaa samalla metodilla vieroittamaan itseäni makeasta. Tiesin jo alkuun että se tulee olemaan vaikein juttu, joten säästin sen viimeiseksi :).

Niin että onnittelut vaan suklaavieroittumisesta :).

Kiits :) kyllä se siitä lähtee, asenne kuulostais jo olevan sulla siihen hyvä. :D

Mä en tajua mistä iho-ongelmista puhut, kun oon nähnyt sut, enkä huomannut mitään näppylöitä sulla. Olit vaan iloinen, hauska ja kaunis.
Mut vinkkinä, mulla on näppyjä vähentänyt etanavoide, olen nyt käyttänyt sitä tyyliin viikon.

Yhteistyössä