Mä kohta revin joltain tukan päästä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Tai osta menolipun kiinaan tai lähetän ton neitin jonnekin ulkoavaruuteen!!! |O |O |O

Ei kuunnellut mitään mitä mä sille sanoin, koko iltana. Kuuli kyllä, mutta ohitti vaan kaiken silleen diipadaapa, ja teki ihan tasan muuta. Mä sanoin että vaatteita ei saa enää vaihtaa niin oho, kuinkas sattukin kylppärin lattialla olemaan tippa vettä, hui, sukkahousut märät ja ei kun uusia hakemaan. Varmaan viidet housut tämän illan aikana!! |O

Sitt kun käskin viidettä kertaa sitä siivoamaan huoneensa iltakuntoon (meillä on sääntö, että yhden leikin saa jättää huomiseen, mutta muut kerättävä) niin enkö mä löydä ne kamat tuolta vielä lattialta kun mentiin yöpaitaa pukemaan: kysyin ett tässäkö tää siivous nyt on? Oho, mä unohdin. Sitt viuhka käteen ja tanssahtelee ympäri huonetta. Piru vieköön että mulla kiehu, jätin sen pukemaan yöpaitaa ja käskin selviytyä itsekseen nukkumaan. Tietysti siitä tuli meteli, ja nyt se tukehtuu tuolla yskäänsä kun on pitänyt sellasta tekopillitystä jonkin puoli tuntia tässä nyt ensin...

|O |O |O |O

Yhteistyössä