Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:katsoin tuon twilight leffan juuri toista kertaa peräjälkeen. menin kirjaston sivuille ja varasin kakki kolme kirjaa jotta pääsen lukemaan. kuumeisesti odotan jo toista osaa elokuvaan. ihana!
Alkuperäinen kirjoittaja bea:Haha itse katon just kyseistä leffaa. Tai siis seuraan sivusta kun avomies katsoo. Itse olen nähnyt elokuvan tuhat kertaa, ja omistamme kaikki neljä kirjaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja bea:Haha itse katon just kyseistä leffaa. Tai siis seuraan sivusta kun avomies katsoo. Itse olen nähnyt elokuvan tuhat kertaa, ja omistamme kaikki neljä kirjaa![]()
mikä sen neljännen kirjan nimi on?
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja bea:Haha itse katon just kyseistä leffaa. Tai siis seuraan sivusta kun avomies katsoo. Itse olen nähnyt elokuvan tuhat kertaa, ja omistamme kaikki neljä kirjaa![]()
mikä sen neljännen kirjan nimi on?
Aamunkoi (Breaking Dawn), ilmestyy vasta lokakuussa..Täytynee vissiin hommata englanninkielellä tuo kirja, jaksa tonne asti ootella..