Mä kun en osaa mikropoppareita tehdä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jenni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jenni

Vieras
Mut mul ois tuol kaapissa kolmepussia ni aattelin tehä ne kattilassa...mä en tajuu miten ne popparit aina osa palaa jos mikros teen ja sit jos en pidä 3 minsaa siel ni sit on puolet jyvistä poksahtamatta :(

ensinnäkin älä tee mikropoppareita kattilassa

mikro täysille ja sitten väännät maksimi ajan,seisot vieressä vahtimassa kunnes poksuminen lakkaa ja sammutat heti mikron välittämättä kauanko ovat olleet

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ensinnäkin älä tee mikropoppareita kattilassa

mikro täysille ja sitten väännät maksimi ajan,seisot vieressä vahtimassa kunnes poksuminen lakkaa ja sammutat heti mikron välittämättä kauanko ovat olleet

Mitäs eroo niil jyvillä on et valmistaako ne mikrossa vai kattilassa?

Kaikissa mikroissa ei popparien teko onnistu...oon huomannu. Meillä on liian tehokas mikro, eikä tuota tehoa pysty pienentämään. Silloin aina puolet jää poksumatta ja toinen puoli palaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:
Meilläkään nykyisessä mikrossa ei onnistu :/ ja siitä syystä että se pussi ei mahdu pyörimään sielä :headwall:

meilläkään ei mahdu pussi pyörimään mikrossa, mutta kyllä mä olen poppareita tehnyt ja ne on onnistuneet.

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:
Meilläkään nykyisessä mikrossa ei onnistu :/ ja siitä syystä että se pussi ei mahdu pyörimään sielä :headwall:

meilläkään ei mahdu pussi pyörimään mikrossa, mutta kyllä mä olen poppareita tehnyt ja ne on onnistuneet.

Vinkki: Taittakaa jokaista kulmaa vähäsen niin mahtuu taas pyörimään.

Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Kaikissa mikroissa ei popparien teko onnistu...oon huomannu. Meillä on liian tehokas mikro, eikä tuota tehoa pysty pienentämään. Silloin aina puolet jää poksumatta ja toinen puoli palaa.

Tehoa ei pysty pienentämään :o
:laugh: ??

Aika alkeellinen mikro jos tehoja ei voi säätää, sori vaan.
Mä taitan pussin kulmia niin että mahtuu pyörimään ja ravistelen välillä niin paahtuvat tasaisesti.

Yhteistyössä