Mä kuulema uhkailen pihalla lapsia :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nihilisti?rasisti?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nihilisti?rasisti?

Vieras
Voi jeesus mä sanon..
kaikk isai alkuns asiitä kun raivosin pihan pojille pari kk sitten pallonpeluusta ja siitä että se pallo osui aina meidän seinää sekä ikkunaa vasten.Tosi v-mäinen ääni nimittäin ja minähän se korvaan jos ikkuna hajoaa.
no,tämä saatiin pokien kanssa sovittua ettei sitä palloa enää siihen potkita.

Äsken oltiin pojan kanssa pihalla ja siinä oli myös yksi näistä pojista sitten ja uhmakkaasti optki palloa seinään ja tuijotti sitten minua.
Kysyin sitten pojalta että mitä tuijottaa,en omasta mielestäni mitenkään uhkaavasti.Poika ei vastannut.
Mentiin kotiin aj kerittiin ehtki olemaan kun ovikello soi,klyseinen poika oli isoveljensä ja kavereittensa kanssa oven takana ja alkoi tivaaminen "mitä sä uhkailet tuolla pihalla mun veljeä" jne. ja "mä inhoan sun näkösiä ihmisiä" tuli siinä sitten rasismit ja muutkin esille sekä "mä olen asunut täällä koko elämäni eli 17vuotta eikä pallonpeluu ole ikinä häirinnyt ketään ennen teitä"
niin juu ja "osta oma asunto jos haluat ettei sitä palloa potkita seiniin"

huhhuh,käsin lapset pois rapusta ja jäin tämän uhmakkaan 17vuotiaan kanssa rappuun kaksin..kas kun ääni muuttui kellossa.Selitin järkisyyt ja kerroin etten ole ketään uhkaillut,kysynyt vaan että miksi tuijottaa.

että näin..
Onneksi kohta tulee talvi,jää noi pallopelitkin samalla.

olenko mä nihilisti jos en hakua että pallo lentää ikkunasta sisäöän parikin kertaa päivässä,tai jos asiasta sanotaan niin haistatellaan ja lällätetään perään?kyse kuitenkin yläaste ikäsistä!
tässä kuitenkin ihan vieressä (näkyy ikkunasta) futiskenttä joka tyhjillään tälläkin hetkellä.ja pihalla seinä joka tarkoitettu juuri tuohon potkimiseen..

Aivan samasta syystä(pallon potkiminen seinään) erään muksun mamma se soitti tälle asiasta maininneelle ja haukkui hulluksi, juopoksi ja pedofiiliksi jne.. No haukuttu teki ilmoituksen isännöitsijälle ja poliisille kunnianloukkauksesta. Jos syystä mainitaan niin turha tulla haukkumaan ja perättömästi.

Mäkin oon kuulemma uhkaillut lapsia.

Kesällä meidän takapihasta käytiin luvatta ottamassa leluja (naapurit näki, ko. lapset itse kielsi kaiken) ja esim. yhden naapurin lapsen pyörä oltiin otettu luvatta telineestä & jätetty roskiksen luo. Samat lapset tuli myös kutsumatta ja koputtamatta sisään avoinna olevasta takaovesta (meillä on siis takapiha jossa pensasaita ja portti: ekana avaavat portin luvatta, tulevat takapihaan, ja ottavat leluja tai tulevat sisään asuntoon).

Selitin omille lapsilleni että kenenkään pihoista ei saa mennä ottamaan leluja, ja esim. pyörän luvaton lainaaminen on yhtä kuin varastamista ja siitä voi tulla poliisiasia. Lapset kertoi tämän niille lapsille, jotka oli meidänkin tavaroita luvatta käyttäneet, ja se vääntyi niin että mä oon pelotellut naapurin lapsia poliisilla vaikkei ne ole mitään edes tehneet koskaan ikinä (viis siitä että parikin naapuria näki, ketkä lapset oli meidän pihassa myllänneet, ja viis siitä että itse olen ollut kotona kun yhtäkkiä jompikumpi lapsista on ilmestynyt olohuoneeseen ):xmas:

Ap; et ole nihilisti. Asiasta saa ja kuuluukin sanoa, myös naapurin lapsille ja nuorille.

Isojen koululaisten pitää jaksaa mennä pyörällä tai jollain lähimmälle pelikentälle. heillä on jo sen verran voimaa että palloja ei toisten seiniin potkita.
ja pienemmän lapset saavat vain omalla pihalla potkia ja leikkiä. Omalla pihalla saa tehdä mitä haluaa, mutta ei tiellä tai toisten seiniin-.
Ennen olisi ollut ennenkuulumatonta että tullaan aikuiselle noin röyhkeästi haistattelemaan. Selkäsauna olisi seurannut mmoisesta. toiset eivät kasvata pentujaa. Kiva tehdä niitä mutta muiden vaivoiksi. Ne vahditaan ja pidetään omassa pihassa tai käsketään mennä pelikentälle. tai viedään itse pienemmät . ei toisten vaivoiksi.

Meidän taloyhtiössä asuu yks tällänen stereotypinen koulukiusaaja poika, reippaasti ylipainoinen, päätä pisempi muita, kiroilee, "lainailee" ja rikkoo tavaroita, tuhrii seiniä ja tönii, kiusaa pienempiä lapsia. Isänsä on tyyppiä kalsari kaljaa kiskova lähiöpubin kanta-asiakas. Aina huutamassa "ei se meidän poika kyllä ainakaan ollut!" Kerran olin hiekkalaatikolla vähän kauempana kun tämä poika meni sotkemaan vähän nuorempien lasten jalkapallo peliä, kaatoi maalit, otti pallon ja heitti katolle.

menin sen verran väliin että käskin tän kiusaajan mennä oan ikäisten kanssa pelaamaan ja käytös on typerää yms yms. niin poika haistatteli ja käski painua vittuun. Hetken päästä tuli isä ärjymään mulle et mitä helvettiä uhkailen hänen poikaansa, se on 38 asteen kuumeessa et pitäis vähän ymmärtää ettei se voi pelata jalkapalloa ni on turhautunut! :D

No, onneks mieheni muutaman kerran saanut sanottua ja ollaan "liittouduttu" parin muun naapurin kanssa näitä häiriköitä vastaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tulee pitkä tarina;22160930:
Meidän taloyhtiössä asuu yks tällänen stereotypinen koulukiusaaja poika, reippaasti ylipainoinen, päätä pisempi muita, kiroilee, "lainailee" ja rikkoo tavaroita, tuhrii seiniä ja tönii, kiusaa pienempiä lapsia. Isänsä on tyyppiä kalsari kaljaa kiskova lähiöpubin kanta-asiakas. Aina huutamassa "ei se meidän poika kyllä ainakaan ollut!" Kerran olin hiekkalaatikolla vähän kauempana kun tämä poika meni sotkemaan vähän nuorempien lasten jalkapallo peliä, kaatoi maalit, otti pallon ja heitti katolle.

menin sen verran väliin että käskin tän kiusaajan mennä oan ikäisten kanssa pelaamaan ja käytös on typerää yms yms. niin poika haistatteli ja käski painua vittuun. Hetken päästä tuli isä ärjymään mulle et mitä helvettiä uhkailen hänen poikaansa, se on 38 asteen kuumeessa et pitäis vähän ymmärtää ettei se voi pelata jalkapalloa ni on turhautunut! :D

No, onneks mieheni muutaman kerran saanut sanottua ja ollaan "liittouduttu" parin muun naapurin kanssa näitä häiriköitä vastaan :D

siis kyllä sun lapsi olisi yhtä lailla kiusaaja, jos hän ei saisi leikkiä pihan toisten lasten kanssa ja vanhemmat häntä yhteistuumin eristävät ja kiusaavat.

ap:n juttu oli ihan eri asia. isompi joukko kurittomia poikia riehuu hänen kotinsa edustalla.sen sijaan että menisivät pelaamiseen varatulle alueelle häiriköivät muita.

siis kyllä sun lapsi olisi yhtä lailla kiusaaja, jos hän ei saisi leikkiä pihan toisten lasten kanssa ja vanhemmat häntä yhteistuumin eristävät ja kiusaavat.

ap:n juttu oli ihan eri asia. isompi joukko kurittomia poikia riehuu hänen kotinsa edustalla.sen sijaan että menisivät pelaamiseen varatulle alueelle häiriköivät muita.

Juusiis terve vaan naapuri. Joko on grillikatos käyttökunnossa teidän perheen jäljiltä? :D

mä oikeesti muuta johonkin maalle..kuuhun tai vaikka jollekkin luodolle.
voisin kuvitella että kun tämä pienempi poika on mennyt "peläten" kotiinsa niin äitinsä on käskenyt veljen mennä selvittämään asiaa..tää on nyt yleistystä mutta suurin soa näistä äidetiä ei osaa niin hyvin suomea että vois asiasta puhua.
tää ei tosiaan ole rasistista mutta KAIKKI palloa potkivat pojat ovat joko tummia taikka tukkilaisia tms. what ever.

Mielestäni moinen käytös lähentyy narsismia. Jotkut vanhemmat ovat sitä mieltä, että kaikkien ihmisten pitää vähintään ilahtua ellei jopa riemastua siitä, että heidän mölyävät ja sotkevat ja paikkoja hajottavat kakarat ovat toisten vaivoina, ja närkästyvät suuresti, jos joku huomautta melusta, sotkemisesta, rikkomisestsa, äänistä, ym. leikkimisestä aiheutuvista asioista.

Olen itsekin tutustunut tällaisen ulkomaalaiseen perheeseeen. Perheen kuopus oli iltatähti ja hänellä oli joko isompia sisaruksia tai serkkuja tai jotain, jotka koko ajan nauroivat hänelle ja viihdyttivät. lapsi hakkasi muita lapsia koko ajan, vei lelut käsistä, potki hiekkaa päälle, löi, kulki perässä ottamassa aina saman lelun kuin se, ketä sillä hetkellä kiusasi... äitiä ei näkynyt, paitsi, jos täämä kullannuppu inahti, niin äiti jostain syystä löysi salamana paikalle torumaan ja moittivmaan muita lapsia, ja selvittämään miksi hänen poika on surullinen. Lapsi ei ollut paikallaan paitsi jos kaikki katsoivat häntä koko ajan ja joku aikuinen tai isompi viihdytti. Aivan piru kerta kaikkiaan toisille pienille lapsille. Ja äitinsä ja sukunsa mielestä aivan ihana.

Voin kuvitella vastaavan tilanteen miten "peloissaan" kiukkuisesta rasistista sitä ollaankaan ja suvun voimin tullaan kovistelemaan suomalaista "rasistitätiä".

Olet ap järkyn rasisti! Et edes itse tajua sitä!!

Jos kerran asia on niin, että riehujat ovat ulkomaalaisia, niin miksi sitä ei saisi ääneen sanoa? Miksi pitäisi hyssytellä asiaa? Aivan sama asia kuin on kauhea rasisti, jos sanoo, että koululuokassa useimmin mölyävät ja häiriköivät pojat. Kauhea rasisti kun sanoo tosiasian ääneen.

Ja tosi kummallista "pelkoa" noilla lapsilla. Jos itse pelkäsin lapsena jotain ihmistä, niin en tahallisesti mennyt uhmakkaasti hänen kotinsa lähettyville palloa potkimaan oikein kiusalla, vaan olisin kyllä löytänyt jotain muitakin pelipaikkoja kuin tuijotella tätä "pelottavaa" tätiä hänen kotinsa vieressä. Esim. pelikenttiä on olemassa.

Yhteistyössä