Mä kuulemma seurustelen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

argh

Vieras
Äitini ikäisen työkaverini kanssa.

Tyyppi on hyörinyt ympärilläni, mutta on semmoista tyyppiä, joka flirttaa aina ja kaikkialla, joten en ole kiinnittänyt asiaan huomiota. Yhden kerran törmäsin häneen ollessani lenkillä ja kiersimme sitten yhdessä muutaman kilometrin verran pururataa.

Nyt kuulin, että tyyppi kehuskelee kylillä, että hänellä on x-ikäinen "tyttöystävä" joka on samassa paikassa töissä kuin hän itse. Tosi kiva. Etenkin, kun erehtymisen varaa ei suuremmalti ole, sillä olen ainoa naispuolinen koko duunipaikassa.

Hulvattominta oli se, että kuulin tämän "uutisen" mieheltäni, joka oli sattunut kahville samalle huoltsikalle ja naapuripöydässä työkaveri oli pistänyt oikein retostellen. Työkaveri ei tunne miestäni, mutta miehelle olen työkaverin onnistunut näyttämään kerran autosta käsin.

Että ihan kiva mennä taas töihin. Mies onneksi suhtautui huumorilla, luojan kiitos meillä on luottamus kunnossa. Moni mies tulisi kotiin ja heittäisi vaimon pelolle vastaavassa tilanteessa.

Miten tällaisen tilanteen voisi purkaa?

Hyi, mä varmaan vetäisin kamalat raivarit sille ukolle. Tyyliin, 'hyi helvetti sä oot niin oksettava etten suhun koskis pitkällä tikullakaan, oot vissiin päästäs vialla kun meet jauhamaan skeidaa ympäri kyliä!' Tai jotain :D Tollaset sitkeet, omiaan kuvittelevat ahdistelijat on ihan kamalia. Mullakin töissä sellainen, ja kovasti odotan että pääsen sieltä pois, kun en kehtaa ihan noinkaan karjua sinänsä ihan mukavalle tyypille, just siks koska se on niin reppana ja säälittävä :(

Hemmetin kiusallista, tiedä sitten saisinko ihan suoraan sanottua, että ei tarvitse repostella mitään paskajuttuja. Että kuulin yhden "kivan" juorun tuolta kyliltä. Hiton hitto. Ei mikään unelmatyö muutenkaan, työkavereiden ei tarvitsisi alkaa hankaliksi.

Hemmetin kiusallista, tiedä sitten saisinko ihan suoraan sanottua, että ei tarvitse repostella mitään paskajuttuja. Että kuulin yhden "kivan" juorun tuolta kyliltä. Hiton hitto. Ei mikään unelmatyö muutenkaan, työkavereiden ei tarvitsisi alkaa hankaliksi.

Noh, jos sä olet varma että se on tarkoittanut sua puheissaan, niin sano ihan suoraan. On joo todella kiusallista, mutta jos et sano mitään, se voi kuvitella että asia on sulle ihan ok ja että oot kiinnostunut siitä. :D Se tässä on itsensä nolannut keksimällä tuollaista shittiä, sen pitää hävetä eikä sun jos sanot sille ihan aiheesta.

Kai sitä on vaan alettava vi**umaiseksi töissä, tasaisesti ja kaikille, ettei kukaan muu ala tulkita minua väärin. Jos yksi hemmetin kävelylenkki tekee minusta "tyttöystävän", onneksi en ole koskaan käynyt yhdenkään kanssa oluella tms.

Kerrotko mitä oikeasti tapahtui, otitko suihin vai nussitteko ja tapahtuiko se työpaikalla vai esim. firman juhlissa? Sillä sehän se tavallinen tarina näiden toimistohuorien kanssa on. Ensin pidetään kivaa ja sitten jälkeenpäin kun hävettää niin ei "muisteta" koko tapahtunutta ja ihmetellään kun jutut leviää.

Kerrotko mitä oikeasti tapahtui, otitko suihin vai nussitteko ja tapahtuiko se työpaikalla vai esim. firman juhlissa? Sillä sehän se tavallinen tarina näiden toimistohuorien kanssa on. Ensin pidetään kivaa ja sitten jälkeenpäin kun hävettää niin ei "muisteta" koko tapahtunutta ja ihmetellään kun jutut leviää.

Miksi purat pahaa oloasi muihin?

Mä vetäisin tuollaasesta aivan totaaliset kilarit ja sanoisin päin naamaa sille äijälle, että lopettaa paskanjauhamisen.

Mietin noitten joittenkin vastauksia, että mitähän pehmopäitä ne on. On jotkut noin pahveja etteivät tajua tuollaisia ihmisiä olevan josta ap kertoi. Jotkut todellakin keksii juttuja aivan päästään ja levittävät niitä ympäri kyliä. On valitettavasti omakohtaista kokemusta.

Äh, neljä tuntia ja työ kutsuu. Mä olen huono aloittamaan mitään rähinää ainakaan ihan suoriltaan, joten taidan kokeilla tuota .....:n ehdotusta ensin. Mulla on jotenkin semmoinen fiilis, että tästä on tulossa ihan älyttömän "kiva" päivä.

En varmaan jaksaisi sanoa ukolle mitään, vaan vaan välttelisin häntä. Jos nyt kuitenkin kokisin, että minun tulee avata sanainen arkkuni jollakin tapaa, niin se varmaan olisi joku heitto vaan vitsimielessä, että "Minulla on sitten aviomies, eikä me todellakaan seurustella, vaikka se kuinka kiehtova ajatus voisi ollakin, kun tällaisen vitsin olen tuolta kyliltä kuullut." Ja hekottaisin päälle. :D Jos nimittäin alat tosta jutusta vakavasti jotain heittää, niin tyyppi varmaan nauraa vaan sulle, että se on ollut vaan vitsi, joten sinun on oltava varautunut tuosta.

Yhteistyössä