Mä lopetan kampaajalla käynnin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aarrgggh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aarrgggh

Vieras
Mä kasvatin 3 vuotta mun hiuksia sen takia,kun joka ikinen kerta tulin kampaajalta pettyneenä siihen miten oli leikattu ja miten hiukset oli laitettu. Ensin selität itsesi puhki ja maksat itsesi kipeäksi vaan pettyen tulokseen. 3 vuoden tauon jälkeen päätin leikkauttaa pitkät hiukseni ja ajattelin kampaamo pelon olevan täysin typerä. Otin kampaajalle mukaan 20 kuvaa haluamastani hiustyylistä ja selitin tarkasti mitä haluan. Noh,kampaaja leikkasi vähän sinne päin.Halusin Rihannan hiustyylin ja marssin ulos kampaajalta näytäen Hillary Clintonille. Nyt on sellainen vitutust,että tekisi mieli lähteä vetämään pää täyteen että unohtaisi nämä hiukset edes yhdeksi illaksi. Minä en nimittäin hiuksiani enää leikkaa IKINÄ!!!!

ps.Ja tämä sama juttu on ollu joka ikisellä kampaajalla jolla olen käynnyt.

Urgh, tiedän tunteen. Itse käyn kampaajalla keskimäärin noin kerran vuodessa ja harvoin on tullut mieleistä mallia... tuntuu kuin minun kuontaloani käytettäisiin vain koe-kappaleena että voi testata jotain kampaajaa kiinnostavaa mallia, viis veisaten siitä mitä minä olen pyytänyt tai mikä minulle saattaisi sopia!

Voi että kuulostaa tutulle!

Ainoa kerta jolloin sain mitä halusin, oli kun sanoin että tee mitä vaan, aivan sama. Jopa latvojen leikkaus on ilmeisen ylivoimainen tehtävä.

Nuoret kampaajat haluaa leikata aina jonkun ihme irokeesi-pinkki-hirvityksen ja jos käyt vanhemmalla kampaajalla ni se haluaa leikata sulle samanlaisen tukan ku Tarja Halosella. V*ttu sanon minä. Parasta oli kun sanoin että en halua eriteltyjä osastoja tai pörrötystä ni tää föönaa mun tukan sillai oikein tupeeraten. Näytin oikeesi semmoselta amerikkalaiselta uutisankkurilta!!

Alkuperäinen kirjoittaja kotiparturi:
Rauhotu! Hilary Clintonilla ja Rhiannalla on polkka. Ne on vaan laitettu eri tavalla. Leikkasko se sulle yhtään kerroksia siihen?

Ei Rihannalla kyllä polkkaa ole..

http://cdn.buzznet.com/media-cdn/jj1/headlines/2008/01/rihanna-super-short-hair.jpg

Mä olen boikotoinut kampaajia myös vuosikausia, koulutan parhaillaan miestäni leikkaamaan niskatukkani, vedän itse edestä... Ja mulla on nyt Rihanna-tukka, aivan ihana!

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm...:
Se on kyllä vähän semmonenkin juttu että rihannan tukkamalli ei näytä Rihannan tukkamallilta jos mallia haluava on kaukana Rihannasta...

Näinpä.

Ei tietenkään..mutta jos leikkaus on ihan vituillaan nii se on. Ei se kenestäkään rihannan näköstä tee,mutta sen tukan voi kyllä leikata samalla tavalla.

Rahalla saa... Sen olen valitettavasti huomannut, että tukanleikkuun onnistuminen on usein verrannollinen hintaan. Tietty tässäkin on poikkeuksia, mutta mulle on pätenyt se, että kalliimpi ja trendikkäämpi liike, sitä parempi on kuontalokin..

Laittoko kampaaja aplle hiukset raudalla vai föönillä? Jos föönin ja harjan kans teki pöyhis kampauksen ni kokeiles pestä tukka ja föönaa sormilla sekottelemalla ja vetase suoristusraudalla ni saattaa olla jo parempi mieli... :saint:

Yhteistyössä