Mä luulin, että "pistä mies asialle, tee itse perässä"-koskee vaan mun miestä, mutta ei. Se pätee näemmä muihinkin :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Löysin netin kautta kivannäköisen maton jonka halusin. HETI.

Soitin liikkeeseen ja kysyin onko siellä ko. mattoa ja oli. Yksi. Joten pakkohan se oli sitten tosiaan heti saada ihan jo senkin takia, että huomenna se voisi olla liian myöhäistä.

Vaan mullapa ei ollut auto käytössä. Niinpä sitten soitin eräälle miespuoliselle kaverilleni ja kysyin, voisiko hän käydä ostamassa sen maton mulle, kun ajaa kuitenkin siitä liikkeen ohi tänään. Ja toki se sopi. Lupasin lähettää kaikki tarvittavat tiedot tekstivietsinä ja tällaisen viestin lähetin:

"Moa matto, vaaleanpunainen pohja jossa kukkakuvio (ruskea-valkoinen-lime) koko 160 x 225 cm"

Arvatkaa minkälaisen maton mä sain? No en ainakaan sitä, minkä pyysin :D :D

Matto oli kyllä merkiltään ja kuvioltaan sama, mutta ei se kyllä riitä että 2/3 matosta on sitä mitä halusin.

Matto on hiekan värinen, jossa on pinkkiä, beigeä ja ruskeaa. jotta hippasen meni nyt hutiosumaksi.

Jotta eipähän tarvitse koskaan miettiä miksi oma mies on välillä niin huithapeli...kun on ne näemmä muutkin :D

Jos kerta soitit liikkeeseen, niin mikset samantien sanonut että pistäkää rullalle ja odottamaan nimellä Virtanen, noudan tai lähetän jonkun noutamaan sen. Jos haluaa hommat hoidetuksi oikein niin kannattaa itse hoitaa valmistelut kunnolla. Ei tollasen tekstarin perusteella mattoa koskaan näkemätön voi 100% varmasti tuoda oikeaa mattoa.

[QUOTE="vieras";25426774]Jos kerta soitit liikkeeseen, niin mikset samantien sanonut että pistäkää rullalle ja odottamaan nimellä Virtanen, noudan tai lähetän jonkun noutamaan sen. Jos haluaa hommat hoidetuksi oikein niin kannattaa itse hoitaa valmistelut kunnolla. Ei tollasen tekstarin perusteella mattoa koskaan näkemätön voi 100% varmasti tuoda oikeaa mattoa.[/QUOTE]

Tuote oli tarjouksessa, eikä tarjoustuotetta voinut varata.

Jos mulle annetaan maton nimi, koko, kuvio ja väri, väitän osaavani tuoda oikean maton :)

[QUOTE="vieras";25426774]Jos kerta soitit liikkeeseen, niin mikset samantien sanonut että pistäkää rullalle ja odottamaan nimellä Virtanen, noudan tai lähetän jonkun noutamaan sen. Jos haluaa hommat hoidetuksi oikein niin kannattaa itse hoitaa valmistelut kunnolla. Ei tollasen tekstarin perusteella mattoa koskaan näkemätön voi 100% varmasti tuoda oikeaa mattoa.[/QUOTE]

meinasin tulla just sanomaan samaa..

Yhteistyössä