Ja syödä yhden suklaatuutin :ashamed:
Annattehan mun syntini anteeksi,kun olen kuitenkin muuten syönyt terveellisesti :snotty:
Annattehan mun syntini anteeksi,kun olen kuitenkin muuten syönyt terveellisesti :snotty:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:Kaamee synti. Mä vedin juur hesellä habanero ateria, kotona jätskiä ja illalle on sipisä.Ja ihan hyvällä omallatunnolla vielä.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:Kaamee synti. Mä vedin juur hesellä habanero ateria, kotona jätskiä ja illalle on sipisä.Ja ihan hyvällä omallatunnolla vielä.
![]()
Raskausdiabeteksen takia joutuu katsoo tarkemmin mitä mättää suuhunsa :/
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:Kaamee synti. Mä vedin juur hesellä habanero ateria, kotona jätskiä ja illalle on sipisä.Ja ihan hyvällä omallatunnolla vielä.
![]()
No voi ei![]()
Mulle sanoi vaan neuvolan lääkäri, et ei tarvii pahemmin kattoo mitä suuhun laittaa. Et lisää sais painoa tulla.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:Kaamee synti. Mä vedin juur hesellä habanero ateria, kotona jätskiä ja illalle on sipisä.Ja ihan hyvällä omallatunnolla vielä.
![]()
No voi ei![]()
Mulle sanoi vaan neuvolan lääkäri, et ei tarvii pahemmin kattoo mitä suuhun laittaa. Et lisää sais painoa tulla.
Mulla taas painoa on tullut liikaa,toivon ettei tulisi enää kiloakaan :kieh: