mä meinasin eilen illalla/yöllä päästä hengestäni!!

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
illalla alko maha vähän kipuileen.. ja vieläpä siis alavatsa tuosta oikealta puolen! yhentoista aikaan se oli jo ihan järkyttävän kipeä ja mä ajattelin että jos se ei kohta helpota ni pakko lähtä päivystykseen, jos vaikka umppari alko vittuileen! ni ei mitään se sit vähän helpotti ja aattelin sitte että no okei, koitan nukkua vähän (kello oli siis tuossa vaiheessa jo kaks, yöllä ).. ja nyt aamulla sit oli enää vähän sellanen olo, että on ollu maha tosissaan kipee, mutta ei onneks sen kummempaa!! mutta voitte kuvitella, kun meikäläinen kiemurtelee sängyssä ihan tuskan hiestä märkänä, että kipeetä on käyny!! mikä lie pöpö koittanu saaha otetta.. :x olin mä kuulkaa kipeenä! vieläki ihan "heikko" olo..

Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:
Riekkis, mulle tulee tuosta mieleen kysta, joka mulla oli kohdussa. Istuksin koneella ja välillä tuli niin hirveä kipu, etten pystynyt liikuttamaan mitään osaa kehossani. Se oli sellaista, ettei siinä tullut mieleenkään ottaa kipulääkettä.

no tuota mäkin olen miettiny, kun mulla on ennenkin ollu tällaisa kipu hommia.. että josko sielä joku kysta sit olis, kun käy niin maan perkuleen kipeetä!! ooneks se ei kuitenkaan kovin usein ilmottele itestään, mutta sillon kun se alkaa pistään ni siinä ei paljon tarvi itkua teeskennellä! :x

Yhteistyössä