Mä näin enneunen viimeyönä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Näköjään melko epätoivoinen sinkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Näköjään melko epätoivoinen sinkku

Vieras
Se oli aika järisyttävä. Olin jossain uskisten kokouksessa (vaikka en ole uskis) ja yhtäkkiä sinne hyökkäs lauma satanisteja mieltään osoittamaan. (No niinpä)
Ja kas, niitten satanistien johtaja tuli heti mun luo, otti mua kädestä ja sanoi että "sä olet mun". Siis rakkautta ensisilmäyksellä.
Ja enhän mä nyt uskaltanut sellaista naamioheppua vastustellakaan. Varsinkaan kun ne muut satanistinaiset kuiskivat että on sen naamionsa alla todella komea mies.
Mutta kas, tän uljaan prinssini päivystyskännykkä (joo-o, ajatelkaa. Päivystävä Satanisti, miten voin auttaa?) soi ja sen piti lähteä. Jätti mulle sitten lapun, johon oli kirjoittanut nimensä, numeronsa ja pyynnön soittaa seuraavana päivänä klo 13.
Niin että jos sinä, rakas prinssini, satanisti nimeltä Timo Virtanen (!) olet täällä niin tiedoksi että numeroasi en enää muista. Jotta jos rakkautemme edelleen kukkii niin saapi tulla kotoa noutamaan.

Että näin.

(Jos mä kerään ne 12 kukkaa tyynyni alle, niin mahtaisinkohan nähdä kyseisen Virtasen ilman naamiota seuraavassa unessa? Vai tehoaako juhannustaiat satanisteihin?)
 
Alkuperäinen kirjoittaja AuldReekie:
:laugh: :laugh: :laugh:

"Päivystävä Satanisti, miten voin auttaa?" :laugh: :laugh:

" Kemppaisen Pate tässä vaan terve. Kuule semmoisesta lähin soittelemaan kun meiän piti tuon Koistisen kanssa lähteä yöllä hautausmaalle kiviä kaatamaan mutta Koistinen joutu lähtemään justiinsa mummoaan viemään terveyskeskukseen niin ei me nyt sitten päästä. Että mitenkä ois, ehtisitköhän sinä päivystysluontoisesti käydä parit kivet kaatamassa jottei ihan naurunalaisiksi Koistisen kanssa jouvuttais?"
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiäh:
Alkuperäinen kirjoittaja AuldReekie:
:laugh: :laugh: :laugh:

"Päivystävä Satanisti, miten voin auttaa?" :laugh: :laugh:

" Kemppaisen Pate tässä vaan terve. Kuule semmoisesta lähin soittelemaan kun meiän piti tuon Koistisen kanssa lähteä yöllä hautausmaalle kiviä kaatamaan mutta Koistinen joutu lähtemään justiinsa mummoaan viemään terveyskeskukseen niin ei me nyt sitten päästä. Että mitenkä ois, ehtisitköhän sinä päivystysluontoisesti käydä parit kivet kaatamassa jottei ihan naurunalaisiksi Koistisen kanssa jouvuttais?"

:laugh: :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiäh:
Alkuperäinen kirjoittaja AuldReekie:
:laugh: :laugh: :laugh:

"Päivystävä Satanisti, miten voin auttaa?" :laugh: :laugh:

" Kemppaisen Pate tässä vaan terve. Kuule semmoisesta lähin soittelemaan kun meiän piti tuon Koistisen kanssa lähteä yöllä hautausmaalle kiviä kaatamaan mutta Koistinen joutu lähtemään justiinsa mummoaan viemään terveyskeskukseen niin ei me nyt sitten päästä. Että mitenkä ois, ehtisitköhän sinä päivystysluontoisesti käydä parit kivet kaatamassa jottei ihan naurunalaisiksi Koistisen kanssa jouvuttais?"

:laugh: :laugh: :laugh:
 

Yhteistyössä