Mä näin unta, että mut ammuttiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

olava

Aktiivinen jäsen
09.03.2006
4 750
1
36
Unessa olin armeijassa ylempi upseeri ja juttelin toisen upseerin kanssa. Yhtäkkiä toinen sanoi, että sä lähdet täältä paareilla jalat edellä. Paikalle tuli kaksi miestä, otin aseeni, mutta se ei toiminut. Mut käskettiin lattialle kyljelleen, hyvin hellästi mun aseveli siirsi mun pitkät hiukseni pois ohimolta ja pyysi laittamaan silmät kiinni. Mietin, että no nyt saan tietää sattuuko se ja mitä kuoleman jälkeen on. Kuului laukaus ja tunsin pienen nykäyksen selkärangassa, sitten olin kuolllut. Leijuin pimeässä avaruudessa, missä oli rauhallista ja yksinäistä.

Heräsin siihen kun tuo reilu vuosikas tuli nykimään peitosta ja huuteli halii halii...

Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
:o :o Pelottavaa :o

Mua ei ahdista ollenka, en tiedä mistä tuo tuli, ku en ole kuukauutee kattonu telkkaria, lehtiä en lue ja kirjoissa ei mitään tuommosta ole ollu.

Mua ei pelota, ahdista eikä muutaka negatiivista. Selkäsäryt katos tuon unen jäljiltä... muuten ei mitään muutosta :o

mie taas on nähnyt että mulla on vauva.olin tivolissa ja sylissä oli alaston pieni vauva joka tapitti mua silmillään,viimeyönä oli sit kaksvauvaa mutten muista mitä niitten kanssa tein
mitähän ensiyönä

Uusimmat

Yhteistyössä