Mä näin viimeyönä niin karseen kauhuleffan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Ettei oo tosikaan!! Unia siis kattelin.. Kova oon unia näkemään ja painajaisiaki tulee katteltua ihan reilusti mutta toi viimeöinen oli jotain ihan älytöntä. Mä en oo koskaan ennen pelänny niin paljon yöllä ku heräsin! Ihan pää sekasin ja vähän aikaa piti ympärilleen kattella ennenku tajus ettei se ollukaan totta..

Unen aiheessa nyt ei sinällää mitää ihmeellistä, tyypillinen meikäläisen actiokauhuleffa. Mutta se älytön todentuntuisuus ja kaikki yksityiskohdat unessa, hrrr... Mua esim. ammuttiin oikeeseen takareiteen ja se kipu oli jotain aivan sanoinkuvaamatonta! Vissii joku lihaskramppi ollu koivessa.

Nyt on sitten mahtava väsymys päällä ku piti aika pitkään valvoo ennenku taas nukahdin. Ja tuo uni on pyöriny päässä koko päivän.. Äijälle selostin koko unen ja se taas monttu auki kuunteli ku meikäläinen on vähän kattellu leffaa.. :D

Mä näen välillä unta jossa olen tappanut jonkun - vahingossa, aina vahingossa ja sitten loppu-uni menee siinä että paloittelen ruumiin ja yritän hankkiutua siitä eroon. Tuo on jotakin NIIN sairasta koska uni on aina äärimmäisen todentuntuinen.

Vaan tiedämpä mistä johtuukin, elän mustasukkaisen miehen kanssa ja tunnen kokoajan arjessa tehneeni "jotain" väärin vahingossa ja jota mun pitäisi sitten peitellä :( Todentuntuiset unet ovat tosiaan pahimpia...

En siis ole oikeasti ketään murhaamassa :)

Alkuperäinen kirjoittaja voih:
Mä näen välillä unta jossa olen tappanut jonkun - vahingossa, aina vahingossa ja sitten loppu-uni menee siinä että paloittelen ruumiin ja yritän hankkiutua siitä eroon. Tuo on jotakin NIIN sairasta koska uni on aina äärimmäisen todentuntuinen.

Vaan tiedämpä mistä johtuukin, elän mustasukkaisen miehen kanssa ja tunnen kokoajan arjessa tehneeni "jotain" väärin vahingossa ja jota mun pitäisi sitten peitellä :( Todentuntuiset unet ovat tosiaan pahimpia...

En siis ole oikeasti ketään murhaamassa :)

:hug:

Mä näen ihan törkeesti ihan himmeitä unia. Millon mua on jotku avaruusoliot kaappaamassa, millon mä juoksen metässä karkuu jotai hirviötä, mitä millonki :laugh: Mut kauheesti en oo huomannu yhteyttä elämäntilanteeseen tms., kai mulla on vaan hiukkasen vilkas mielikuvitus :D Paitsi että raskausaikana ja tytön vauva-aikana näin kauheesti vauvan menetysunia, ne tuli oikeesta menettämisen pelosta ku kärsin lapsettomuudesta niin pitkään.

Yhteistyössä