Mä niin toivoisin että mun mies joskus hemmottelis mua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
Aina töissä tai harrastuksissa. Sitten se ihmettelee kun mua ei huvita ne hommat ollenkaan... Mä nyt vaan kaipaan jotain muutakin kun pelkkää seksiä. Hemmottelis mua, niin saattasin syttyäkkin helpommin. Mut ei ni ei. Pelkään jo omia tunteitani siitä että ehkä en rakastakkaan miestä enää, en tiedä. On kyllä hyvä mies ja isä, mut jokin nyt puuttuu. Ehkä se, että sitä ei oo juuri lähiaikoina näkunyt kotona :(

Meillä menossa tää 7.vuosi, eikös tää oo se eka kriisin paikka.

Miehet on siinä mielessä idiootteja, et ne ei tajuu, ennen ku sanoo suoraan. Sano sille esimerkiksi näin: "mä kaipaan meidän suhteeseen jotain. Hemmottele mua joskus: tuo vaikka yllätyksenä suklaata tai kukkia. Tai vaik hiero joskus pyytämättä tai tule viereen sohvalle. Ei seksikään kiinnosta, ku ei oo muutakaan läheisyyttä".

Oon sille sanonu et voisit joskus tuoda kukkia ym. mutta se sanoo et en mä saa sitä käskeä. et kyl hän tuo jos tuo. No ei o tuonnu. Puhunu siitäkin et mentäs kahestaa jonnekkin ilman lapsia ja hänestä se on ok idea, mut mitään ei tapahdu ja en mä aina jaksa olla se joka järjestää kaikki asiat. Ois niin ihanaa ku se ois hommannu lapsille hoitajan ja järjestäny meille jotain kivaa, mut taitaa olla vaan haave. Ei sen mielestä mikään oo huonosti, no ehkä seksiä sais olla enemmän. Mut mua ei nyt kiinostaa yhtään... Masentaa.

Mun on pakko laittaa :D

Meille on tulossa vauva ja mä eilen luin mun miehelle sellaisesta vauva kirjasta et naisen on hyvä pitää huolta itsestä ja olla hyvällä tuulella.Ja siellä oli et mies voi vaikka ottaa tavaksi hieroa tai muuten vaan pitää hyvänä ja lähellä naistaan...
Illalla tuo kulta sitten sanoi et tules tänne niin mä hieron sun hartioita :D

Meni ehkä vähän ohi aiheen mut...

Niin et kai ne miehetkin joskus jotain kuulee :)

Tai entä jos vaikka itse keksit teille jotain romanttista hemmottelua molemmille?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oon sille sanonu et voisit joskus tuoda kukkia ym. mutta se sanoo et en mä saa sitä käskeä. et kyl hän tuo jos tuo. No ei o tuonnu. Puhunu siitäkin et mentäs kahestaa jonnekkin ilman lapsia ja hänestä se on ok idea, mut mitään ei tapahdu ja en mä aina jaksa olla se joka järjestää kaikki asiat. Ois niin ihanaa ku se ois hommannu lapsille hoitajan ja järjestäny meille jotain kivaa, mut taitaa olla vaan haave. Ei sen mielestä mikään oo huonosti, no ehkä seksiä sais olla enemmän. Mut mua ei nyt kiinostaa yhtään... Masentaa.

Siis niin tuttua juttua...itse pitäis aina olla kaikki järjetämässä ja ehdottaa. Toinen ei koskaan ehdota tai todellakaan yllätä millään...

En aina jaksa olla se joka keksii ja järjestää. Jos se meinaa mun kanssa olla ja elellä loppuelämänsä ni taidankin laittaa sen pieneen testiin. Niin että se oikeesti ymmärtää että voi menettää mut ellei jaksa edes jotain meidän suhteen eteen tehdä. Otettiin tuossa keväällä tosi kovasti yhteen siitä että se on aina töissä ja siitä väsynyt + kiukkunen. Huutaa vaan lapsille pienestäkin ym. No otti opiksi hetkeksi, mutta näyttää taas että luisutaan samaan pisteeseen. No odottelen että saa tuon yhden homman tehtyä, ku on luvannu ettei ota sitten kesällä enää muita ylimääräsiä töitä että kerkee oleen meijänkin kanssa.

Eilen sitten sanoin miehelle suoraan että toivoisin hänen joskus hemmottelevan mua. sanoi että oli asiaa miettinyt aikaisemmin töissä (uskoiskohan) No lisäs siihen viel et samoin ja näki mun ilmeestä että siitä ei nyt kysymys ja omaan hauskaan tapaansa tokasi et ups ei ois varmaan pitäny sanoa. No tottahan tuokin on.

Aamulla tuli viesti töistä että huomenta rakas, ehkä se sittenkin kuunteli mitä mä sille sanoin.

?

Siitä se lähtee :)
Miehen ja naisen välisestä läheisyydestä (on se sitten seksiä, pusuja, haleja, sormenpäitten kosketus) kannattaa ehdottomasti pitää kiinni.
Kosketusyhteyttä on vaikea saada takaisin, jos sen menettää :heart:

Yhteistyössä