mä nyt kysyn vielä siitä nukkumaan menosta (työssäkäyvät ja opiskelevat äidit)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
ei sillä, meillä mennään jatkossakin klo 19 nukkumaan, mutta miten teillä työssä/ koulussa käyvät tää menee.. moneltako lapset haetaan hoidosta ja moneltako he menevät yöunille? jos vielä lapsen/lasten iät kerrot. :D utelias kun olen.

1v4kk aina mennyt noin klo 19 nukkumaan.
Joskus 18.30, joskus 19.30 mutta lähes tulkoon aina ennen klo 20.
Herätys viimeistään klo 6.20, saattaa itse herätä vähän aikaisemmin mutta joskus joutuu herättämään.
Päivällä nukkuu 1,5 - 2 tunnin päikkärit.
Haetaan hoidosta 15.30 - 16.15.

1,5 ja 3,5v menee nukkumaan 20-21 välillä - pienempi joskus ennen klo 20 jos on unet jäänyt vähiin.
Heräävät yleensä 7.30 ja vien heidät 9 aikaan hoitoon. Haen heidät 15-16 välillä. Pienempi nukkuu yleensä parin tunnin päikkärit, isompi 0-2 tuntia.
Jos isompi ei ole nukkunut päikkäreitä, niin hänkin menee nukkumaan jo klo 20.
Vähän vaihtelevasti siis.

lapset 2 ja 4, menevät nukkumaan 20 joskus lipsuu 21. herätään aamulla 7. hoidosta haetaan viim. 16. ja tuohon toiseen ketjuun liittyen niin hyvin ehditään touhuamaan iltaisin. ainakin silloin jos edellisestä päivästä on jäänyt ruokaa jota vain lämmittää. ehtii kylään tai ulkoilemaan. ja satunnaisesti meille tulee vieraita lähes heti kun kotiudutaan, "vieraat" vahtii kaikkia lapsia joten saan tehtyä koko sakille ruokaa. ja näin tietty vuorotelleen niin pääsee itsekin joskus helpolla ruuanlaitolla.

meillä lapset haetaan hoidosta 14.30-17 riippuen päivästä..hoitoon menevät klo 6-10.45-
nukkumaam 1v menee 19.30-20..joskus jo seitsemältä jos nukkunut tosi lyhyet päiväunet..
kohta 3v menee 20-21

Alkuperäinen kirjoittaja kilppari123:
lapset 2 ja 4, menevät nukkumaan 20 joskus lipsuu 21. herätään aamulla 7. hoidosta haetaan viim. 16. ja tuohon toiseen ketjuun liittyen niin hyvin ehditään touhuamaan iltaisin. ainakin silloin jos edellisestä päivästä on jäänyt ruokaa jota vain lämmittää. ehtii kylään tai ulkoilemaan. ja satunnaisesti meille tulee vieraita lähes heti kun kotiudutaan, "vieraat" vahtii kaikkia lapsia joten saan tehtyä koko sakille ruokaa. ja näin tietty vuorotelleen niin pääsee itsekin joskus helpolla ruuanlaitolla.

kiva. mä oon miettinyt että ehdin hyvin laittaa ruoan neljäks kun puol kolmelta pääsen kotiin ja kun tekee sopivan satsin niin seuraavana päivänä ei tarvii tehdä sitäkään. pyykkäyksen jätän lauantaille, en pese nykyäänkään kuin yhtenä päivänä pyykkiä. ja imurointi nyt ei kauaa vie.

esikoinen jo koululainen, mutta iltapäiväkerhossa. Tulee sieltä kotiin noin klo 16, nukkumaan menee klo (20-)21 aikoihin.

Keskimmäinen 5,5v ja kuopus 1v7kk ovat hoidossa pph:lla, menevät hoitoon klo 7.30 aikoihin ja päivästä riippuen haetaan hoidosta klo 15.30-16.30 välillä. Keskimmäinen menee iltaisin nukkumaan klo 20 aikoihin, kuopus saattaa mennä puolisen tuntia aiemminkin (nukkumistaan päiväunista riippuen).

Meillä pääsen hakemaan lapsiani pääsääntöisesti vasta vähän ennen klo 17.00 ja kotona olemme siinä noin klo 17. 10.
Silloin on koululaisenkin jo ollut hetken kotona.
Nukkumaan lapset menevät iltaisin siinä 20- 20.30 välisenä aikana, joskus venyy lähemmäs klo 21.00.
Lasten iät 8, 6 ja 4v.
Ja aamuisin on herätys koululaisella 2 x viikossa klo 7.00 ja kolmesti klo 8.00.
Pienemmät tosin usein heräävät isoimman heräämiseen.

Lapseni eivät yleensä nukahda päiväunille lepohetkessä päiväkodissa.

Yhteistyössä