Mä odotan kuin kuuta nousevaa, että pääsen viihteelle.

Daisy De La Hoya

Aktiivinen jäsen
21.04.2007
5 236
0
36
Tarvii kyllä valitettavasti odottaa vielä ainakin 7kk.
Jos sitten vappuna.. :whistle:

Mä niin vedän ne vanhat farkut jalkaani ja korkkaan kultalonkeron, jos ne ei mahdu niin ostan uudet ja jos kutalonkeron valmistus on lopetettu, juon vodkaa.
En kertaakaan soita kotiin, että miten siellä menee.
Olen vaikka loppuun asti baarissa ja menen jatkoille, jos siltä tuntuu. :D
En hetkeäkään mieti huomista krapulaa, enkä ikävöi lapsiani.

Kevättä odotellessa. B)

Miks et vois lähteä jo vähän aiemmin? Mun eka lapsi oli 7 vk.kun kävin baarissa. Hyvin meni, ja ai että oli ihana vähän päästä vapaalle. Olin ehkä 3 tuntia, isi hoiti tyttöä, olin lypsänyt maitoa, ja join vain pari siideriä että voi yöllä taas imettää. Kummasti piristi lýhyempikin baari-ilta ja se että näki kavereita. Kyllä isukki/mummi pärjää hetken, ja äidille tekee hyvää saada relata!

Alkuperäinen kirjoittaja tytsyjen äiti:
Miks et vois lähteä jo vähän aiemmin? Mun eka lapsi oli 7 vk.kun kävin baarissa. Hyvin meni, ja ai että oli ihana vähän päästä vapaalle. Olin ehkä 3 tuntia, isi hoiti tyttöä, olin lypsänyt maitoa, ja join vain pari siideriä että voi yöllä taas imettää. Kummasti piristi lýhyempikin baari-ilta ja se että näki kavereita. Kyllä isukki/mummi pärjää hetken, ja äidille tekee hyvää saada relata!

en mä viitti aiemmin. :) mulla on synttärit vappuna ja vauva sillon vasta 2,5kk. olen siis raskaana vasta. :D nyt vaan olis fiilis mennä, kun lapset tappelee ja kämppä on pommin jäljiltä. :)

Ai, ymmärsin jotenki, että sulla on nyt joku ihan pieni, vastasyntynyt tms.. Tsemppiä raskauteen ja lasten kanssa jaksamiseen muutenkin! Aika vähissä meillä pienten äideillä noi biletys mahdollisuudet, mutta itse yritän aina joskus päästä ulos, jaksaa taas pitkään!

Minulla jo kohta 2v, en ole päässyt minnekkään ja tuntuu et pää hajoaa.. :( Miehen kanssa emme tule toimeen hiprakassa ja ystävät... ovat niin kaukana että hyvä kun 2x/v näkee joten ei ole edes ketään kenen kanssa lähteä :(

Yhteistyössä