mä olen aivan totaalisen loppu ton miehen saamattomuuteen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perkele!!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perkele!!!!!

Vieras
remontti levällään ja tää vaan makaa, mitään ei tee, sotkee ja makaa. mä niin lyön sitä kohta, kihisen niin raivosta että pulssi on viidessä miljoonassa ja ahdistaa tää paska niin että oksennan kohta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tekis mieli juosta niin pitkälle kun jaksaa ja huutaa vaan niin lujaa kun ääntä piisaa ja keuhkot kestää.
vittuvittuvittuvittuvittu.
joo ei tartte edes kommentoida, sainpahan jonnekin purettua.

ja mitään masennusta on turha tyrkyttää, se on vaan laiska ja saamaton ja sen takia me kärsitään lasten kanssa kun kaikki on levällään!!! vittu vartin hommia suuri osa ja niitäkään ei tee. ihana isä, töissä käy kyllä, hoitaa kauppareissut ja plääplääplää mutta ei paljoo lämmitä just nyt!!!! olis konjakkia tai jotain et vois ottaa yhden drinkin jos vähän tää veren kohina helpottais!!!!! lisäks olin vlopun reissussa ja mies on mun autolla mennyt kaverilleen ja pe ja siellä se auto on vieläkin!!!! yritti viel et MUN tarvis se sieltä hakea. HAHAHAHA. kaks tuntia siihen meni et sain sen nostaan perseensä sohvalta ja hakeen sen vitun auton.
helvetti.

jaa minä teen remontit itse joskus tarvii kaveria esim korkeitten keittiökaappien laittoon kiini seinään niin kyl mies on tullu kun sanon etten yksin nyt sitä jaksa nostaa. tapetoinnit,maalaukset .kyl teen kun mies on töissä ,pois jaloista siis. ja kaiken huipuksi ne ostan itse omanmaun mukaan ei edes ole tullu mileen kysyä. (talo miehen nimissä)

Alkuperäinen kirjoittaja a4:
jaa minä teen remontit itse joskus tarvii kaveria esim korkeitten keittiökaappien laittoon kiini seinään niin kyl mies on tullu kun sanon etten yksin nyt sitä jaksa nostaa. tapetoinnit,maalaukset .kyl teen kun mies on töissä ,pois jaloista siis. ja kaiken huipuksi ne ostan itse omanmaun mukaan ei edes ole tullu mileen kysyä. (talo miehen nimissä)

On mullakin monta projektia tekemättä, mutta en ole ehtinyt niitä edes aloittaa, kun ihan elämiseen tuntuu menevän kaikki aika, sekä siihen, että yritän antaa miehelle aikaa tehdä omat projektinsa..., jotka ei tunnut valmistuvan lainkaan...

Mulla aivan samanlainen mies. Tiskikoneen tyhjentää ja täyttää, siinä se. Olin itse melkein kaksi kuukautta sairaana ja niin sanotusti poissa pelistä, ja nyt kun alan pikkuhiljaa toipua, on joka paikka kuin räjähdyksen jäljiltä. Ahdistaa ajatuskin joulusta, kun en minä tätä kaatopaikkaa saa jouluksi siivottua millään näin puolikuntoisena, tuskin saisin täysissä voimissakaan. Kaikki tasot on tännä ihme sälää ja paperipinoja, samoin nurkat ja kuisti. Lastenhuoneet on sitten aivan oma lukunsa. Talo olis pitänyt maalata kesällä, ei osallistunut mitenkään. Sisällä olis kaikelaista remppaa, ei tosiaankaan tee mitään sellaisen eteen.
Kerran jo erottiinkin, mutta tyhmä ja heikko kun olen, palattiin yhteen. Saa nähdä kauanko kestää.

Kiva kuulla, että muillakin on samanlaista. Teillä sentään sillä erotuksella, että käy kaupassa ja tyhjää tiskikoneen. Meillä taas niin, että valittaa joka v**un asiasta jos pyytää jotain häntä tekemään. Se, että kerran viikkoon käydään yhdessä kaupassa on herralle liikaa, kun minä käyn kuitenkin vielä viikolla yksin pari kertaa. Siivoa, teen ruuat, pyykkään ja vielä omat hommat lisäksi, niin hän vaan valittaa jos erehdyn jotain häneltä pyytämään. Nyt onkin sitten pitänyt reilun viikon jo mykkäkoulua kun pyysin ruokaa laittamaan toissa viikonloppuna.

Juu, eropaperit on jo katottuna. Mä en enää toista lasta ala tässä talossa katselemaan.

Uusimmat

Yhteistyössä