Mä olen epäonnistunut (koira&lapsi)

Moon Vaan Melonit

Aktiivinen jäsen
10.11.2005
8 352
0
36
Mä vaan en saa tuon pikkukoiran ja 2,5v tytön yhteiselämää sujumaan.
Suurimman osan aikaa ovat parhaat kaverit, leikkivät, touhuavat jne...

Ja sit jossain kohtaa tuo 2,5v tökkäsee/nippasee/purasee ja silloin koira nappaa niin, että tulee verta.
Enkä mä saa tuota tytärtä käyttäytymään aina kunnolla.

:(

Pystytkö erottamaan koiran eritilaan silloin kun et pysty vahtimaan lasta ja koiraa? Ei ole oikein koiralle, että joutuu hampaillaan puolustamaan, pikku raukka :( Entäs voisitko sijoittaa koiran edes väliaikaisesti johonkin? Tod.näk. lapselle voisi tulla ikävä koiraa ja sitten kun se tulisi takaisin, mahdollisesti osaisi käsitellakin sitä paremmin

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pystytkö erottamaan koiran eritilaan silloin kun et pysty vahtimaan lasta ja koiraa? Ei ole oikein koiralle, että joutuu hampaillaan puolustamaan, pikku raukka :( Entäs voisitko sijoittaa koiran edes väliaikaisesti johonkin? Tod.näk. lapselle voisi tulla ikävä koiraa ja sitten kun se tulisi takaisin, mahdollisesti osaisi käsitellakin sitä paremmin

Toi erottaminen on hankalaa, kun tyttö on sen verran iso et pääsee joka paikkaan ja ihan varmasti menee vapauttamaan kaverinsa.

Koirasta luopumista harkitsen, tosin ihan pysyvää luovutusta kun ei se koiralle oo reilua, et kodista toiseen ja takaisin siirrellään.
Eikä meillä oo semmosta paikkaa johon koiran saisi hoitoon.

Ensinnäkin, on hienoa että voit ääneen myöntää sen, ettet ole tässä nyt täysin onnistunut. Se kun on paras lähtökohta sille, että asiat voidaan muuttaa paremmiksi.

Jos tilanne tosiaan on se, ettet saa lasta käyttäytymään kunnolla eikä koiran eristystäkään saa toimimaan niin siinä kohtaa on ehdottomasti parasta luopua koirasta niin koiran itsensä, kuin sen lapsenkin vuoksi.

Eikä tosiaan mitään hetken aikaa-sijoitusta koska muutot ja omiostajanvaihdokset on koirille aina stressaavia.

Eiköhän sille koiralle kiva koti löydy :)

Yhteistyössä