yks kaveri kokoajan halua mennä kahville mun kaa tai tulla käymään mun luo,kun on Turussa,mutta mä en ikinä vastan hänelle kun hän on Turussa,mä olen ihan hirveä,eikö? :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pallero:sex-asiakas..? pysy erossa vaan. ei taida olla kuitenkaan oikea ystävä.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:mä oon kohta jo 4 kertaa kysynyt, että ootko joskus asunut korialla? pliiiiis, voitko vastata!
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja mä:mä oon kohta jo 4 kertaa kysynyt, että ootko joskus asunut korialla? pliiiiis, voitko vastata!
Korialla?Missä se on?Olen asunut Marttilassa sekä Turussa ei missään mualla =)
mulla oli milanna nikkiAlkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja mä:mä oon kohta jo 4 kertaa kysynyt, että ootko joskus asunut korialla? pliiiiis, voitko vastata!
Korialla?Missä se on?Olen asunut Marttilassa sekä Turussa ei missään mualla =)
ok, ei sit mitään.... mulla oli vaan yks koulututtu nimeltään milena ja aattelin kun sun nikki oli joskus milena, että jos sä vaikka oisit ollu se... kun oon vähän niin ku ettiny sitä...
Alkuperäinen kirjoittaja vai mikähän se oli:eiks sen nimi oo jelena
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja pallero:sex-asiakas..? pysy erossa vaan. ei taida olla kuitenkaan oikea ystävä.
mikä sex-asiakas,mä sanoin x-asiakas ja nyt meijän kaveri,on hän aika mukavaa,tunnen hänenkin perhee....
Alkuperäinen kirjoittaja pallero:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja pallero:sex-asiakas..? pysy erossa vaan. ei taida olla kuitenkaan oikea ystävä.
mikä sex-asiakas,mä sanoin x-asiakas ja nyt meijän kaveri,on hän aika mukavaa,tunnen hänenkin perhee....
mä luin väärin, kun sulla aina kirjoitusvirheitä. Tee niin kuin itsestä tuntuu, jos väkisin menet "kaveriasi" tapaamaan, niin ei ole kiva sillekään. Laita vaikka txt-viesti, että et ehdi nyt. Ja kaikki miehet osaa olla aika mukavia, jos luulevat saavansa sympatiaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tikan tyttö:Menethän sinä kun maksusta sovitaan... ei uutta eikä ihmeellistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Tikan tyttö:Menethän sinä kun maksusta sovitaan... ei uutta eikä ihmeellistä.
täh?Mihin menen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Tikan tyttö:Menethän sinä kun maksusta sovitaan... ei uutta eikä ihmeellistä.
täh?Mihin menen?
Huoh...