Mä olen ihan loppu lasten jatkuvaan sairasteluun :(

tämä kevättalvi tai miksi sitä nyt voi sanoa on melkein joka perheessä samanlainen. Meidän kyläkoulussa on yhteensä 30 oppilasta joista parhaana päivänä oli 11 pois...Lähes jokainen valittaa nyt samaa et koko ajan ollaan kipeinä. Voimia sinne ja eikö se kesä vie taudit mennessään.
 

Similar threads

M
Viestiä
25
Luettu
2K
Aihe vapaa
"aloittaja"
A
A
Viestiä
13
Luettu
357
Aihe vapaa
JONSERED Karhunkantaja
J
T
Viestiä
29
Luettu
20K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä