Mä olen ihan varma että

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.....

Vieras
meille ei enää lapsia tule! Odotan jo niin kovasti sitä omaa elämää ja aikaa taas, tai miehen kanssa kahdenkeskistä aikaa! Kolme lasta riittää. Ihana haaveilla että joskus vielä voi lähteä kahdestaan vaikka viikoksi johonkin reissuun..:) nuori vielä...

Mä oon varmaan jotenkin kummallinen, mut mä en odota. Mä olen onnellinen tähän hetkeen kun lapset on pieniä. Oikein hirvittää se aika kun on aikaa taas itselle. Se tulee pikemmin kun arvaakaan.. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:
Mä oon varmaan jotenkin kummallinen, mut mä en odota. Mä olen onnellinen tähän hetkeen kun lapset on pieniä. Oikein hirvittää se aika kun on aikaa taas itselle. Se tulee pikemmin kun arvaakaan.. :snotty:

Olen mä nytkin onnellinen kun lapset ovat pieniä, pienin vasta 3kk mutta odotan myös sitä aikaa kun voi tehdä välillä jotain ilman lapsien mukana oloa. Voi lähteä miehen kans vaikka moottoripyörällä kiertelemään johonkin jos huvittaa..:)

Minä taas toivoisin, että olis aina pieni vauva tuhisemassa sylissä. Ja tykkään kyllä, kun ne kasvaa isommiksikin. Nyt vaan tuli mammalla ikä esteeksi seuraavan hommaamiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:

Olen mä nytkin onnellinen kun lapset ovat pieniä, pienin vasta 3kk mutta odotan myös sitä aikaa kun voi tehdä välillä jotain ilman lapsien mukana oloa. Voi lähteä miehen kans vaikka moottoripyörällä kiertelemään johonkin jos huvittaa..:)

Meillä on kolmosen laskettu kuun lopussa :) Mä oon jotenkin tajunnu liian kouriin tuntuvasti sen ajan kulumisen nopeuden ja en kyllä kaipaa tulevaisuutta vielä. :)

Yhteistyössä