Mä olen ilkeä ihminen. =D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Ei vaan, en ole. Kyllästynyt korkeintaan. :D

Toi meidän mastiffi on oikeasti ollut ihan tapapissijä: aina ruoan jälkeen pissalle vanhaan paperipaikkaansa, ellen ole vahtimassa ja kerkiä hätiin. Samoin ihan välittömästi herättyään, juotuaan, riehuttuaan jnejne. Ja kun oikeasti mitään tarvetta ei ole, ne on sellasia liruja vaan, jotka pystyisi kyllä pidättämäänkin jo ihan hyvin, ei ongelmia. Ja kuitenkin ulkoillessa pissaa monta kertaa, pitkään ja hartaasti, eli tajuaa kyllä missä se tyhjennys oikeasti pitäisi tapahtua. Illalla se ravaa liruilla ihan tuon tuostakin, välillä tuntuu että ihan vaan tylsyyttään.

Eilen mulla meni hermo. Mä kasasin ton sen pentupissapaikan täyteen kaikkea tavaraa eli se ei pääse sinne tassullaankaan astumaan: kummasti loppui tyttelin pissahätä siihen paikkaan. Ei ole tehnyt yhtäainutta lirua tänne sen koommin, ei edes yöllä. B)

Ähäkutti. Siitäs sait. :kieh: :xmas: :D

Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:
Minkä ikäinen koira teillä on?

8kk. On nuori vielä, tiedän, mutt on sen kokonen että mitä nopeammin päästään tästä pissarumbasta sen parempi: ne sen lirutkin on ihan pienen koiran pissahätälätäköitä kuitenkin, ett ei niitäkään jaksais alvariinsa olla luuttuamassa. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

8kk. On nuori vielä, tiedän, mutt on sen kokonen että mitä nopeammin päästään tästä pissarumbasta sen parempi: ne sen lirutkin on ihan pienen koiran pissahätälätäköitä kuitenkin, ett ei niitäkään jaksais alvariinsa olla luuttuamassa. :whistle:

Oho, ja vielä pissaa sisälle! Meijän koiruli oppi vissiiin sit ihan ennätysnopeessa ajassa kun muistelisin että se pissas sisälle vaan ihan korkeintaan 2-3 viikkoo siitä kun meille tuli, ja tuli 8viikkosena.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Oho, ja vielä pissaa sisälle! Meijän koiruli oppi vissiiin sit ihan ennätysnopeessa ajassa kun muistelisin että se pissas sisälle vaan ihan korkeintaan 2-3 viikkoo siitä kun meille tuli, ja tuli 8viikkosena.

Tää on aika uus ilmiö. Tai siis väliin oli jo tekemättä tota, ja nyt taas viikko pari sitten alotti. Mutt sai luvan riittää tätä lajia ihan tasan nyt.
:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
Molossi-ihmisenä tietysti kiinnostaa että mikäs mastiffi teillä asustaa? :)

Bullmastiffi. =)

Meillä 4 samanmoista.. :)

Vau, aika kunnioitettava määrä. :D Mulla riittää tekemistä tossa yhdessäkin. :laugh: Ei vaan: mä en ole ikinä nauttinut tästä koiranpentujen kasvamisajasta, siedän sen, mutta en tykkää. Sitten kun ne on aikuisia, ne on parhaita kavereita.. :D

Meillä koira teki aina välillä ihme lirautteluja vielä vuoden iässäkin, vaikka muuten olikin sisäsiisti. Sitten alettiin epäillä ruoka-aine allergiaa vaihdettiin ruoka ja samalla loppui tuo lirauttelu. Tuo lirauttelu ei ollut syy miksi vaihdettiin ruoka, mutta ilmeisesti se kuitenkin oli ollut yksi allergiaoire.

Olen ihan samanlainen, ne voisi olla sellaisia pieniä pisukoneita viikkoon 14 asti, sen jälkeen ne voiskin saada aivot sillai yhdessä yössä.. :D

NeitiNasun kommenttiin tämä. :)

Asuitkos sä täällä Kuopiossa päin, jos joskus koirapuistomiitti tms kiinnostaisi? :)

Molossi-ihmisenä tietysti kiinnostaa että mikäs mastiffi teillä asustaa? :)

Bullmastiffi. =)

Meillä 4 samanmoista.. :)

Vau, aika kunnioitettava määrä. :D Mulla riittää tekemistä tossa yhdessäkin. :laugh: Ei vaan: mä en ole ikinä nauttinut tästä koiranpentujen kasvamisajasta, siedän sen, mutta en tykkää. Sitten kun ne on aikuisia, ne on parhaita kavereita.. :D

peesailen!
meiltä löytyy myöskin jonkinsortin molossi ja tulee tässä kuussa 2- vuotiaaksi, ja nyt alkaa helpottaan =D

Meillä löytyi kanssa tälläinen (nyt jo edesmennyt) Cavalier joka vielä 8vuotiaanakin, uhmasi kun komennettiin, eli loukkaantui ja kusaisi lattialle, sama juttu oli kun joka kerta kun ulos menin ilman häntä niin heti oli lätäkkö oven takana, ihan sama vaikka otin koiran heti sen jälkeen ulos niin tyhjensi rakkonsa kunnolla vasta sitten, mutta pikku lirautus piti suuttuessaan päästää.

(sekavasti selitetty)

Olen ihan samanlainen, ne voisi olla sellaisia pieniä pisukoneita viikkoon 14 asti, sen jälkeen ne voiskin saada aivot sillai yhdessä yössä.. :D

Asuitkos sä täällä Kuopiossa päin, jos joskus koirapuistomiitti tms kiinnostaisi? :)

Ihan ollaan täsmälleen samaa mieltä sitt kyllä. Välillä riipii hermoja niin ettei mitään rajaa, mutta sitt ajattelen mikä tosiystävä siitä kasvaakaan mulle vielä ja näen itseni aikuisen koiran kanssa pihalla touhuamassa... Sillä ajatuksella kestää tämän jotenkuten. ;) Pääsis vaan tästä mahastaan eroon, niin päästäis lenkille taas kunnolla ja muuta, oon just nyt vähän jaksamattomassa tilassa. :D
Me asutaan eteläisellä pirkanmaalla, eli...... :D

Ihan ollaan täsmälleen samaa mieltä sitt kyllä. Välillä riipii hermoja niin ettei mitään rajaa, mutta sitt ajattelen mikä tosiystävä siitä kasvaakaan mulle vielä ja näen itseni aikuisen koiran kanssa pihalla touhuamassa... Sillä ajatuksella kestää tämän jotenkuten. ;) Pääsis vaan tästä mahastaan eroon, niin päästäis lenkille taas kunnolla ja muuta, oon just nyt vähän jaksamattomassa tilassa. :D

Eli pikkusen huti meni...

:D

No mutta kiva kuulla että täällä on samanrotuisten harrastajia muitakin kuin minä! :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä löytyi kanssa tälläinen (nyt jo edesmennyt) Cavalier joka vielä 8vuotiaanakin, uhmasi kun komennettiin, eli loukkaantui ja kusaisi lattialle, sama juttu oli kun joka kerta kun ulos menin ilman häntä niin heti oli lätäkkö oven takana, ihan sama vaikka otin koiran heti sen jälkeen ulos niin tyhjensi rakkonsa kunnolla vasta sitten, mutta pikku lirautus piti suuttuessaan päästää.

(sekavasti selitetty)

Meillä on cavakin, se teki tota noin 2 vuotiaaksi. Onneksi lopetti ennenkö sai seuralaisen tosta lotkosta.. :D

Ai, ja joku kysyi juoksuista. Ei oo ollut vielä yksiäkään, mutt jotenkin mä en usko että liittyisi niihin.. Voi tietty liittyäkin, mutta tää on ollut pari kertaa aiemminkin, eli vaikuttas ennemmin siltä että kun kerran käy, tapa jää vaan päälle.

Eli pikkusen huti meni...

:D

No mutta kiva kuulla että täällä on samanrotuisten harrastajia muitakin kuin minä! :)

Tää on meidän eka, mulla on aiemmin ollut pieniä koiria aina (nytkin siis ton kaverina on se cavalier ) ja miehen perheessä on pari nöffiä. Mutt mä olen niin aina tykännyt noista, että ajattelin että kun saan oman talon ja pihan niin meille heti yksi. :D

Nyt mä meen antaan tytöille ruoat: jos saisin ne houkuteltua pihallekin. Vesisade ei innostu kumpaakaan.. :/

mitenkäs teillä muilla, onko molossit kovasti kalvaneet paikkoja??
meillä alkaa vasta nyt tuo pikkusen laantumaan, on vedellyt sohvat, pesukoneen, usemman läjän kirjoja...prkl...

Alkuperäinen kirjoittaja äippä84:
meillä alkaa vasta nyt tuo pikkusen laantumaan, on vedellyt sohvat, pesukoneen, usemman läjän kirjoja...prkl...

Hmm... No ei voi sanoa että ihan hirveästi. Mutt parit kirjat ja dvd kotelot on kelvanneet, vissiin kolme kännykkää, yhdestä seinästä alakulma ja rappusista muutaman askelman reunan söi ihan tikuille. Mutta ei mitään sen suurempaa tuhoa, vielä. :D Roskikset kyllä kelpaa jos käsiksi pääsee, ja vaipat kanssa, oli sitt käytettyjä tai puhtaita niin palasiksi vaan. Niissä on jotain ihan sairaan kivaa ton mielestä... :whistle:

Hmm... No ei voi sanoa että ihan hirveästi. Mutt parit kirjat ja dvd kotelot on kelvanneet, vissiin kolme kännykkää, yhdestä seinästä alakulma ja rappusista muutaman askelman reunan söi ihan tikuille. Mutta ei mitään sen suurempaa tuhoa, vielä. :D Roskikset kyllä kelpaa jos käsiksi pääsee, ja vaipat kanssa, oli sitt käytettyjä tai puhtaita niin palasiksi vaan. Niissä on jotain ihan sairaan kivaa ton mielestä... :whistle:

kiva kuulla että muillakin... koko kämppä vaan remppaan ku haukku tulee taloon=D enkä tiedä millä totakin pystyis vähentään; on kokeiltu kaikenmaailman karkottajat, on virikkeitä yms...

kiva kuulla että muillakin... koko kämppä vaan remppaan ku haukku tulee taloon=D enkä tiedä millä totakin pystyis vähentään; on kokeiltu kaikenmaailman karkottajat, on virikkeitä yms...

Joo, rappuset menee maalaukseen ihan ehdottomasti meillä (me hiottiin ne jo, mutt ei vielä maalattu ettei sitt ketuta jos toi päättääkin uudelleen vielä nakertaa niitä ), ja seinä pitää uusia yksi ja sen sellasta. Toisaalta hyvä, että meillä on remppaa tässä talossa muutenkin: vois vähän veetuttaa, jos ois uusi talo ja uudet nurkat... :whistle:

Minkä kokoinen koiranne on nyt?

Yhteistyössä