Mä olen kai suuper äiti :o

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
käyn töissä,lasten kaa olen 24/7 tai melkein,teen ruokaa monta kerta päivässä,käyn ulkona,asioilla,nyt äsken nukahdin konen vieressä,oli pakko siirtyä sohvalle,heräsin heti kun lapset huusivat ja nytkin lapset huuta ja mä istun ja kestän ihan punaisena kahvin kaa,lisääks mulla on masennusta,ahdistusta
a108.gif

Jep,mäkin sitten vissiin olen tosi super äiti,kun aamusta olen lapsien kanssa,siivoan talon,teen ruuan valmiiksi,ja kun mies kotiutuu iltapäivällä töistä,niin mä lähden töihin. nyt viimeiset pari kuukautta olen tehnyt 6pvä/vko töitä.

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vvv:
miten voi olla lasten kanssa 24/7 jos käy töissä?

No siten, että ne lapset on töissä mukana, mikä kyllä lienee Savannan työt tietäen vähän kyseenalaista...

no jotkut tykkää äidistä ja jotkut tyttärestä, kai...

aika alta lipan kommentti.. 24/7lasten sillon kun on kotona ja ei ole töissä.

Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
:headwall: :headwall: :headwall: no eiks tolle voi tehä jotain!!!

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: voi miksi miksi miksi pitää avata savannan ketjuja jos noin paljon ottaa päähän????

alkaa vituttaa tämä ainainen savannan kiusaaminen. sitä tuo on, kiusaamista!

Alkuperäinen kirjoittaja nikura:

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: voi miksi miksi miksi pitää avata savannan ketjuja jos noin paljon ottaa päähän????

no jos ne vituttaa jo tossa etusivulla ni eikös se ole sit ihan sama lukeeko vai ei ku menee samaan vitutukseen! ja tosiaan, mie en tunne tyyppiä ku näihe kirjotusten perusteella joten ei voi sanoo kiusaamiseksi. ja toisekseenki. on vissii eka kerta ku edes kommentoin hänelle tuohon sävyyn. ....tana!

Alkuperäinen kirjoittaja niina:
Jep,mäkin sitten vissiin olen tosi super äiti,kun aamusta olen lapsien kanssa,siivoan talon,teen ruuan valmiiksi,ja kun mies kotiutuu iltapäivällä töistä,niin mä lähden töihin. nyt viimeiset pari kuukautta olen tehnyt 6pvä/vko töitä.

Ihan pieni varoituksen sana, tarkkaile itseäs ettet huomaamatta uuvu...
Tein ite samaa ja yht äkkiä huomasin olevani todella poikki henkisesti ja fyysisesti..

no jos ne vituttaa jo tossa etusivulla ni eikös se ole sit ihan sama lukeeko vai ei ku menee samaan vitutukseen! ja tosiaan, mie en tunne tyyppiä ku näihe kirjotusten perusteella joten ei voi sanoo kiusaamiseksi. ja toisekseenki. on vissii eka kerta ku edes kommentoin hänelle tuohon sävyyn. ....tana!

kannattais vaihtaa palstaa jos yhden mt-ongelmaisen herttaisen palstalaisen
pelkän nikin näkeminen saa aikaan noin älyttömän vitutuksen!

kannattais vaihtaa palstaa jos yhden mt-ongelmaisen herttaisen palstalaisen
pelkän nikin näkeminen saa aikaan noin älyttömän vitutuksen!

"Herttaisen palstalaisen"
Ja tän revit mistä?

Yhteistyössä