I
Isabella
Vieras
Mulla ei oo mitään hävettävää siinä et oon paremman näköinen ku useimmat naiset, siis normaalia paremman näköinen. En pidä itseäni parempana ihmisenä sen takia enkä viisaampana mutta en myöskään häpeä sitä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Niin no, se että pidät itse itseäsi kauniina, ei välttämättä tarkoita että muut sua pitäisi sellaisena. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Niin no, se että pidät itse itseäsi kauniina, ei välttämättä tarkoita että muut sua pitäisi sellaisena. =)
No ei kai ap niin väittänytkään?
Mäkin olen kaunis. Juu, Kamalan mieliksi todettakoon että on ihan mahdollista että kaikki muut ihmiset maailmassa pitää mua lähinnä sämpylän näköisenä. Mutta olkoot se heidän asiansa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:laita kuva niin saa muutkin sanoa mielipiteensä :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Isabella:joo provosoin ihmisiä julistautumalla kauniiks... hehheh. kateellisia ihmisiä ja niitä jotka taas on normaalia rumempia niin kauneus saatta provosoida
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Niin no, se että pidät itse itseäsi kauniina, ei välttämättä tarkoita että muut sua pitäisi sellaisena. =)
No ei kai ap niin väittänytkään?
Mäkin olen kaunis. Juu, Kamalan mieliksi todettakoon että on ihan mahdollista että kaikki muut ihmiset maailmassa pitää mua lähinnä sämpylän näköisenä. Mutta olkoot se heidän asiansa.
"paremman näköinen kuin muut naiset" ja "normaalia paremman näköinen".
Alkuperäinen kirjoittaja Isabella:mä en halua laittaa nettiin omia kuvia, sääli sillä olishan se ollu kiva laittaa ihmisille luu kurkkuun ja sit jotku epätoivosesti yrittää keksiä jotain vikoja "sulla on väärän sävyset ripset" tai muuta säälittävää ku ei muuta keksi. Se on varmaan aika katkeraa jos joku on ihan oikeesti kaunis ja uskaltaa sen vielä ääneen myöntää.
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:Ei kai kukaan fiksu ihminen julista sitä ääneen. Kyllä mäkin olen kaunis, mutta ei tulis kyllä mieleenkään sitä mainostaa...mut kukin taplaa tyylillään...
Alkuperäinen kirjoittaja Isabella:joo provosoin ihmisiä julistautumalla kauniiks... hehheh. kateellisia ihmisiä ja niitä jotka taas on normaalia rumempia niin kauneus saatta provosoida