mä olen kurkkuani myöten täynnä JATKUVIA vastoinkäymisiä! TURHA!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
onko mikään ihme että ihmisestä tulee totaalinen pessimisti kun mikään pikkujuttukaan ei IKINÄ suju ilman ongelmia :headwall:
en ala tässä nyt erikseen mitään eritteleen ja selitteleen,pakko vaan purkaa ja tekis mieli karjua et
MÄÄÄÄÄÄÄ EEEEEEEEENNNNNN KEEEEEEEEEESSSSTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|O |O |O |O

:ashamed:

samoissa mietteissä minä *silmien pyöritys ja syvä huokaus*

kerran vuodessa joku asia onnistuu, ja sitte kaikki pikku vastoinkäymiset tulee pitkin vuotta, tasapaksussa jonossa...

enää en ees välitä, ku tietää että mikään ei kumminkaan onnistu.pää asia on se mikä on nyt...

mies aina sanoo et mul on asennevamma ja varmaan onkin,mutta mä en enää uskalla luottaa minkään asian onnistumiseen,ei sit tuu ne pettymykset niin suurina kun varautuu koko ajan pahimpaan :ashamed:

Tuttua..ja kun menee yli niin tuntuu et kaikki tippuu käsistä tai kaatuu mehut pöydälle..että kaikki pienetkin jutut tapahtuu vaan mun kiusaksi!!!!
:headwall:
Koeta kestää, ei voi muutakaan sanoa! :/

joo,täysi peesi morbid mamalle,juuri tollanen musta tulee,alan kuvitella et mua rankastaan jostain ja jokainen käsiin leviävä keksi on kosto jostain tekemästäni pahuudesta :whistle: :ashamed:
kiitos kun ymmärrätte!!! :hug:

Yhteistyössä