M
"munkkipossu"
Vieras
Olen raskaana rv18 ja SYÖN, SYÖN, SYÖN. Aiemmat farkut ei enää mahdu päälle.. Siis onko mulle tullut joku syömishäiriö vai kuuluuko tää "asiaan"? Olin hoikka ennen raskautta, kuitenkin ihan normipainon puolella, painoa tullut nyt joku 3-4kg lisää lähtöpainoon. Syön karkkia, terveellistä ruokaa, ruokia joista en ole ennen raskautta niin välittänyt, MITÄ VAAN. Siis tänä päivänä mun oli PAKKO ottaa jopa Oivariinia veitsen kärjellä suoraan rasiasta suuhun, no, kun oli pakko, teki mieli! Onko nämä ihan normaaleja mielitekoja? Ei tämmöistä ollut ekassa raskaudessa.. Painokin tuli silloin suurimmaksi osaksi loppuvaiheessa.
Ja sinänsä kosmeettiset jutut toissijaisia jne, mutta en nyt haluaisi ihan muodottomaksikaan paisua kun raskaus ei ole vielä edes puolivälissä. Pääasia tietysti on, että lapsi olisi terve ja muulla ei niin väliä, mutta en haluaisi syödä itselleni raskausdiabetestakaan, ei se vauvallekaan hyväksi ole. Alussa lähti 1-2kg pahoinvoinnin vuoksi, mahtaako tuokin nyt sitten vaikuttaa tähän syömishimoon? Pahoinvointi on ollut poissa jo jostain rv 12 lähtien..
Ja sinänsä kosmeettiset jutut toissijaisia jne, mutta en nyt haluaisi ihan muodottomaksikaan paisua kun raskaus ei ole vielä edes puolivälissä. Pääasia tietysti on, että lapsi olisi terve ja muulla ei niin väliä, mutta en haluaisi syödä itselleni raskausdiabetestakaan, ei se vauvallekaan hyväksi ole. Alussa lähti 1-2kg pahoinvoinnin vuoksi, mahtaako tuokin nyt sitten vaikuttaa tähän syömishimoon? Pahoinvointi on ollut poissa jo jostain rv 12 lähtien..