Mä olen luullut et pullasta ei saa hyvää ilman voita, mut täytyy kumota se NYT.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mun on pakko olla vastarannankiiski tässäkin asiassa. vesi-jauho-öljy pulla ei mun mielestä ole yhtä hyvää ollenkaan kuin sellainen johon on käytetty maitoa, munaa ja voita.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:
Ok, ei sit mitään...

Ihan sen takia vaan tunkeilin, kun itellä oli jotenki shokki silloin alussa tää täys maidottomuus ja munattomuus ja nyt ei sitä huomaakaan, paitsi kahviloihin ja ravintoloihin on aika turha mennä toisinaan :)

Aivan. Minun kaverilla on kuus lasta ja kaikki on enempi ja vähempi jollekki allergisia. Sitä seuranneena voin todeta et pääsen todella helpolla...

Ja moni ei sitä hoksaa et joissakin magariineissä on maitoprotenia et se ei vaan sit joillekki käy :o niin se vaan on.

Niin ja sitten ei vaan välitetä, "eihän tässä ole kuin vähän maitoa, ei se haittaa" :/

Niinpä.
Aika monetsi minullekki sanottu et mä muuten kostutin maidolla tämän kakun,eihän se haittaa sitähän on niin vähän :o joo mutta kiitos vaan, pakko jättää välistä nyt kummiksi.

Arrggh, tää on mun anopin bravuuri: "laitoin vaan ihan pikkuisen kermaa, ei niin pienestä määrästä voi mitään tulla...". Ja sitten, kun en ota ruokaa, annetaan ymmärtää että tykkään vaan olla hankala...