A
Aamun piristys
Vieras
Myönnän ihan rehellisesti, että näin on. Ja tulen vihaiseksi, jos mulle kaveri valittaa kuinka kuoleman väsynyt on, jos nuhan tai hampaiden takia joutuu yhtenä tai kahtena yönä heräilemään. Mä olen yli kolme vuotta jo herännyt joka hiton yö monta kertaa. Mulle hyvä yö on sellainen, että herään vain kolmesti eikä tule yli vartin heräämistä kerralla. Enkä mä kehtaa edes valittaa yleensä, kun tiedän että on olemassa koliikki vauvoja jotka valvoo enemmän ku mun lapset.
Anteeksi vuodatus, pakko vaan purkaa välillä ku ei viitsi kavereille mitään sanoa, enhän mä ole mikään väheksymään toisen väsymystä. Silloin vaan tekis mieli sanoo et ole onnellinen ettet joudu heräämään ku erikoistilanteissa... Meille ku yöheräilyv on normaali arkea ja on vaan jaksettava vaikkei sais nukuttua ku muutaman katkonaisen tunnin itse.
Anteeksi vuodatus, pakko vaan purkaa välillä ku ei viitsi kavereille mitään sanoa, enhän mä ole mikään väheksymään toisen väsymystä. Silloin vaan tekis mieli sanoo et ole onnellinen ettet joudu heräämään ku erikoistilanteissa... Meille ku yöheräilyv on normaali arkea ja on vaan jaksettava vaikkei sais nukuttua ku muutaman katkonaisen tunnin itse.