Mä olen niin kesäkunnossa, laihtunut ihan älyttömästi, ennen bmi 25,2, nyt 21:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wuhuu!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

wuhuu!

Vieras
Pituutta siis 169cm ja painoa nyt 60kg, huhtikuun lopulla painoin vielä 72kg. Ihana vertailla valokuvia ennen ja jälkeen, kyllä vaan huomaa eron. Vanhat vaatteetkin istuu kivasti taas. En olekaan ehkä neljään vuoteen ollut näin kevyessä kunnossa. Enää ei vatsa ahdista ja kadonnut vyötärökin löytyi ja se ällöttävä kaksoisleuka on hävinnyt ja posket kavenneet, mulla on siis poskipäät:D

Alkuperäinen kirjoittaja läski:
Miten sä sen teit?

Aamu-uintia puoli tuntia kolme kertaa viikossa ja kaksi kertaa viikossa 5km:n sauvakävelylenkki.

Uinnin jälkeen lautasellinen puuroa öljyllä ja kahvia, päivällä kalaa/kanaa ja pikkuisen paistettuja ja kasviksia ja kasa salaattia, jonka nyt voi maustaa kaikilla ihanilla jutuilla (es. marinoitu punasipuli, kevyt feta, basilika, muut yrtit), iltapäivällä rahkapurkki ja hedelmä, illalla jotain hedelmää ja lisää rahkaa/salaattia ja lihaa jos nälkä.

Silläpä se lähti. Enkä siis joka viikko liikkunut noin paljoa. Paljon vettä ja kahvia.

Onneksi olkoon :flower: Itse ihan rauhalliseen tahtiin pudotin painon bmi 26.7:sta bmi 20.3:een ja kai tässä "kesäkunnossa" ollaan, mutta jotenkin ei siltä tunnu. Vaikka kyllä täytyy myöntää että on ihana ostaa vaatteita :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Anne:
Onneksi olkoon :flower: Itse ihan rauhalliseen tahtiin pudotin painon bmi 26.7:sta bmi 20.3:een ja kai tässä "kesäkunnossa" ollaan, mutta jotenkin ei siltä tunnu. Vaikka kyllä täytyy myöntää että on ihana ostaa vaatteita :heart:

MItes tää tapahtui ja missä ajassa?

Alkuperäinen kirjoittaja kerro:
Alkuperäinen kirjoittaja Anne:

MItes tää tapahtui ja missä ajassa?

Vajaa vuosi meni ja ihan vain karkkilakolla ja perunan/riisin/makaronin/leivän syömisen rajoittamisella. Enemmän kasviksia siis ja paljon :)

Alkuperäinen kirjoittaja appli:
Miksi riisiä täytyy välttää?
Tiedän että pastaa, ja perunaa..

Siksi, että se riisi (varsinkin valkoinen) on niin hemmetin hiilaripitoista ruokaa ja hiilarithan ovat siis sokereita, väliaikainen energian varasto ja generoituvat elimistössä helposti rasvaksi. Siksi. Hiilarit aamulla, se mitä tarvii, esim. puurosta.

Yhteistyössä