Mä olen niin onneton:( ei näy valoa ..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Syvä suo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Syvä suo

Vieras
elämä on ajautunut siihen pisteeseen, että olen todella yksin vaikkakin on mies ja lapset. ongelmia on tosi paljon,ollut jo pitkään eikä niitä oikein päästy aukaisemaan eikä ratkomaan,kun mies haluaa työntää ne syrjään. menee vaitonaiseksi jos otan puheeksi. "piiloutuu" tietokonelin taakse,jossa viihtyykin lähes aamusta iltaan. ei touhua lasten kanssa oikein mitään, käy töissä,sitten kotiin.joka päivä sama kaavaa.äksyilee ja raivoaa lapsille pienestäkin asiasta.

mä olen todella allapäin,siinä määrin etten enää tiedä mitä tehdä. olen aivan hukassa. mihkään ei tunnu olevan enää voimia,eikä mikään oikein kiinnosta.tunnen olevan suossa kaulaa myöten..

perhettä en haluaisi rikkoa,mutta ei näinkään voi jatkua.tuskin mieskään onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä on ja väistämättä lapsetkin kärsii perheen ilmapiiristä.

Oisko mies myös masentunut? Kokeile haluisko mennä jutteleen pariterapiaan? Jos ei halua ja tilanne jatkuu niin ero varmaan ainut ratkaisu. Mies tuntuu piilottelevan sinulta jotain. Ehkä syyllisyyttä? Voisiko olla toinen nainen? Miehet yleensä menee puhumattomiksi kun ongelmia. Voimia. =(

[QUOTE="vieras";25282276]Saatko sä itse masennukseen hoitoa?[/QUOTE]

kyllä,mulla on lääkitys sekä psykoterapia. lapsille olen hakenut myös apua. on niin raskas yrittää yksin hoitaa kaikki,vetää rekeä perässään kun voimavarat vähissä muutenkin:(
mulla on elämänilo täysin kadonnut,tuntuu ettei elämällä ole mulle mtn annettavaa,itseasiassa kuin se ei olisi alkanutkaan..

mun terapeutti sanoo että tää perhetilanne ruokkii mun pahaa oloa ja masennusta. jos mieheni on myös masentunut, minusta hänellä on isän ja puolison VASTUU hakea apua itselleen. ei asiat itsellään korjaannu.kaikki kärsii:(

[QUOTE="alkup";25282366]kyllä,mulla on lääkitys sekä psykoterapia. lapsille olen hakenut myös apua. on niin raskas yrittää yksin hoitaa kaikki,vetää rekeä perässään kun voimavarat vähissä muutenkin:(
mulla on elämänilo täysin kadonnut,tuntuu ettei elämällä ole mulle mtn annettavaa,itseasiassa kuin se ei olisi alkanutkaan..

mun terapeutti sanoo että tää perhetilanne ruokkii mun pahaa oloa ja masennusta. jos mieheni on myös masentunut, minusta hänellä on isän ja puolison VASTUU hakea apua itselleen. ei asiat itsellään korjaannu.kaikki kärsii:([/QUOTE]

Eikö mies suostu hakemaan hoitoa? Auttaisiko jos sinä varaisit hänelle ensimmäisen ajan hoitajalle? Väkisinhän ei toista saa hoitoon, mutta jos hän on masentunut niin voi olla iso kynnys ottaa puhelin käteen ja itse soittaa...

Voisitko myös varata teille ajan vaikka perheneuvolaan?

[QUOTE="jaa";25282268]Oisko mies myös masentunut? Kokeile haluisko mennä jutteleen pariterapiaan? Jos ei halua ja tilanne jatkuu niin ero varmaan ainut ratkaisu. Mies tuntuu piilottelevan sinulta jotain. Ehkä syyllisyyttä? Voisiko olla toinen nainen? Miehet yleensä menee puhumattomiksi kun ongelmia. Voimia. =([/QUOTE]

olen myös ajatellut tuota pariterapiaa.. sinne pitäisi mennä. hyvin,hyvin epätod.näk. että miehellä toinen nainen

[QUOTE="vieras";25282423]Eikö mies suostu hakemaan hoitoa? Auttaisiko jos sinä varaisit hänelle ensimmäisen ajan hoitajalle? Väkisinhän ei toista saa hoitoon, mutta jos hän on masentunut niin voi olla iso kynnys ottaa puhelin käteen ja itse soittaa...

Voisitko myös varata teille ajan vaikka perheneuvolaan?[/QUOTE]

miehellä oli lääkitys mutta lopetti sen muutama kk sitten. terapiaankin lähetettiin mutta lopetti sen. ei kuulemma tartte eikä siitä mitään hyötyä ole,sanoi.:/

Yhteistyössä