S
Syvä suo
Vieras
elämä on ajautunut siihen pisteeseen, että olen todella yksin vaikkakin on mies ja lapset. ongelmia on tosi paljon,ollut jo pitkään eikä niitä oikein päästy aukaisemaan eikä ratkomaan,kun mies haluaa työntää ne syrjään. menee vaitonaiseksi jos otan puheeksi. "piiloutuu" tietokonelin taakse,jossa viihtyykin lähes aamusta iltaan. ei touhua lasten kanssa oikein mitään, käy töissä,sitten kotiin.joka päivä sama kaavaa.äksyilee ja raivoaa lapsille pienestäkin asiasta.
mä olen todella allapäin,siinä määrin etten enää tiedä mitä tehdä. olen aivan hukassa. mihkään ei tunnu olevan enää voimia,eikä mikään oikein kiinnosta.tunnen olevan suossa kaulaa myöten..
perhettä en haluaisi rikkoa,mutta ei näinkään voi jatkua.tuskin mieskään onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä on ja väistämättä lapsetkin kärsii perheen ilmapiiristä.
mä olen todella allapäin,siinä määrin etten enää tiedä mitä tehdä. olen aivan hukassa. mihkään ei tunnu olevan enää voimia,eikä mikään oikein kiinnosta.tunnen olevan suossa kaulaa myöten..
perhettä en haluaisi rikkoa,mutta ei näinkään voi jatkua.tuskin mieskään onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä on ja väistämättä lapsetkin kärsii perheen ilmapiiristä.