Mä olen niin surullinen ja katkera ( liittyen mun entiseen puolisoon )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkevä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itkevä

Vieras
Olin suhteessa erään miehen kanssa. Hänellä oli alkoholiongelmaa, mutta vähensi juomista paljon mun vuokseni. No suunnitellusti aloin odottaa lasta, mutta raskaus valitettevasti päätyi keskenmenoon.

No miehen juominen lisääntyi jonkun ajan päästä ja en enää jaksanut joten lopetin suhteen. Tunteet eivät vain kummaltakaan loppuneet ja yritimme vielä kyllä uudestaan.

Nyt mies on muuttanut avoliittoon naisen kanssa jota en voi sietää. Se nainen on todella paha alkkis, kusee alleen jne. Todella kuvottava nainen niin ulkonäöltään kuin luonteeltaan. Tätä mieltä olen siis ollut jo aiemminkin. Ehkä sen vuoksi tuo miehen uusi suhde on vieläkin vaikeampi asia mulle kun se uusi nainen on ihminen jota en ole koskaan sietänyt.

Mä en voi olla miettimättä sitä yhteenmuuttoa. Enkä sitä ettei heitä näy enää missään muualla kuin autolla ajelemassa eli ovatko lopettaneet juomisen. Onko mies lopettanut juomisen alleen kusevan kammotuksen vuoksi kun ei sitä tehnyt mun ja lapsen vuoksi.

Mulla olisi niin paljon pahaa sanottavaa miehelle, mutta en näe häntä enää koskaan yksin vaan aina se kuvotus on hänen mukanaan. Saisin miestä sivallettua varsinkin tuolla, että miksi ei mun ja lapsen vuoksi lopettanut juomista.

Kyllä olen katkera, mutta myös äärettömän surullinen. Tunnen suorastaan vihaa kun näen sen pariskunnan.

Miten tästä pääsee yli?

Helposti, mietit vain miten onnellinen olet että pääsit tuollaisesta juoposta eroon. Ei juoppo lopeta juomista kenenkään toisen takia, vaan itsellä pitää olla halu lopettaa ryyppääminen.
Kuseskelkoot yhdessä allensa, mokomat juoppolallit =)

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Helposti, mietit vain miten onnellinen olet että pääsit tuollaisesta juoposta eroon. Ei juoppo lopeta juomista kenenkään toisen takia, vaan itsellä pitää olla halu lopettaa ryyppääminen.
Kuseskelkoot yhdessä allensa, mokomat juoppolallit =)

Jep! Tuskin on ukko raitistunut, jos siis nainekin on joku kunnon deegu :/ elleivät ole yhessä pamahtaneet samaan aikaan uskoon tms.
Oisit tyytyväinen että juoppomies on poissa elämästäsi :)

Alkuperäinen kirjoittaja hmmmm:
Niin mitä tämä tarkoittaa : "Se nainen on todella paha alkkis, kusee alleen jne. "?

Siis todella pahasti alkoholisoitunut ja kusee allensa. Ei jalat muutaman jälkeen enää kanna eikä uskalla lähteä vessaan. Päästää sitten alleen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmmm:
Niin mitä tämä tarkoittaa : "Se nainen on todella paha alkkis, kusee alleen jne. "?

Siis todella pahasti alkoholisoitunut ja kusee allensa. Ei jalat muutaman jälkeen enää kanna eikä uskalla lähteä vessaan. Päästää sitten alleen.

Ok. Kiitos tarkennuksesta.
Älä sure. Anna miehen mennä. Elä omaa elämääsi ja löytyy varmasti sinullekin sellainen hyvä ja oikea mies!

Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
Tunnetko siis hyvinkin tämän alkkis-naikkosen? vai miten tiedät paljonko juo ja miten käyttäytyy humalassa :O

Jutut liikkuu ja tämän naisen hyvin tunteva on kertonut millaista touhua naisen kotona on. Olen hänet nähnyt monesti kännissä ja tiedän mitä se touhu on.

juu, eiköhän tuossa kuitenkin mies ole aikuinen ihminen ja valinnut ihan itse että haluaa viettää aikaansa juoppolallinaisen kanssa, joka laskee alleenkin jos niinkseen tulee. Jos mies sellaisen kanssa haluaa liikkua, niin liikkukoon. Sinä löydät varmasti paremman miehen ap! :)

Miksi ihmeessä itket miehen perään, jonka olet jättänyt???? HALOO nainen, muistele kuule vaan niitä aikoja miksi jätit sen retaleen. Oliko se NIIN ihanaa, että haluat oikeasti takas sen viinalta haisevan ällötyksen? Oliko viikonloppuisin mukava odotella kotiin, vai haluatko mennä itsekin mukaan? Mikä siinä miehessä on NIIN ihanaa, että vieläkin itket perään??

Vertaat itseäsi siihen alkkisnaiseen. Siis pelkäätkö, että exäsi on siis löytänytkin paremman ja olet mustasukkainen siksi?? Nosta nyt hyvä nainen se nenäsi pystyyn, ettei tenun haju huumaa sua ja ajattele, että noin alas se sun exä on vajonnut. Sellaiseen kuselle haisevaan akkaan tyytynyt, kun SÄ oot sen jättänyt.

En ymmärrä miksi edes vilkaiset niiden suuntaan, kun ne näet. Vai sekö siinä niin vaivaa, että ukolla on jo uus ja sulla ei. Parhaiten selviät siis tästä sun ongelmasta, kun löydät uuden miehen. Katokkin, että se on sitten kunnollinen :D Mut paremman puutteessa, ota vaikka kesäkolli.

Hauskaa kesää :D

juu, eiköhän tuossa kuitenkin mies ole aikuinen ihminen ja valinnut ihan itse että haluaa viettää aikaansa juoppolallinaisen kanssa, joka laskee alleenkin jos niinkseen tulee. Jos mies sellaisen kanssa haluaa liikkua, niin liikkukoon. Sinä löydät varmasti paremman miehen ap! :)

Ei ole kauaakaan kun mies sanoi edelleen tykkäävänsä musta. :/ Vehtasi silloin jo tuon naisen kanssa.

Tunnetko siis hyvinkin tämän alkkis-naikkosen? vai miten tiedät paljonko juo ja miten käyttäytyy humalassa :O

No voi hyvänen aika! Kyllä kunnon deekun tunnistaa kilometrien päähän, vaikkei ikinä ennen olisi nähnytkään kyseistä ihmistä. Saati sit jos samalla kylällä asuu, ja törmäilee useimminkin. Ja kolmenneksi vielä, että jos mieskin on alkkis, niin kaipa ne samoissa piireissä on pyörinyt.
ärsyttää tollanen takertuminen ilmiselvään asiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Muumibuumi:
Miksi ihmeessä itket miehen perään, jonka olet jättänyt???? HALOO nainen, muistele kuule vaan niitä aikoja miksi jätit sen retaleen. Oliko se NIIN ihanaa, että haluat oikeasti takas sen viinalta haisevan ällötyksen? Oliko viikonloppuisin mukava odotella kotiin, vai haluatko mennä itsekin mukaan? Mikä siinä miehessä on NIIN ihanaa, että vieläkin itket perään??

Vertaat itseäsi siihen alkkisnaiseen. Siis pelkäätkö, että exäsi on siis löytänytkin paremman ja olet mustasukkainen siksi?? Nosta nyt hyvä nainen se nenäsi pystyyn, ettei tenun haju huumaa sua ja ajattele, että noin alas se sun exä on vajonnut. Sellaiseen kuselle haisevaan akkaan tyytynyt, kun SÄ oot sen jättänyt.

En ymmärrä miksi edes vilkaiset niiden suuntaan, kun ne näet. Vai sekö siinä niin vaivaa, että ukolla on jo uus ja sulla ei. Parhaiten selviät siis tästä sun ongelmasta, kun löydät uuden miehen. Katokkin, että se on sitten kunnollinen :D Mut paremman puutteessa, ota vaikka kesäkolli.

Hauskaa kesää :D

Mulla on kyllä ollut tuon miehen jälkeen seurustelusuhde.

"Onko mies lopettanut juomisen alleen kusevan kammotuksen vuoksi kun ei sitä tehnyt mun ja lapsen vuoksi."

Eikös se olisi vain hyvä, jos mies on lopettanut juomisen? Ei kannata vertailla itseään siihen, mitä miehellä nykyään on. Tunne puolen asioita kun ei voi järjellä hallita. Jos mies nyt näkee tuossa naisessa syyn lopettaa juominen, niin tehkööt sitten niin.

onkohan mies ottanut jonkun laastarisuhteen vaan...
Mutta tosiaan älä ap sure..sulle on tulossa paljon parempaa. Nimittäin alkoholistimiehen kanssa ei olisi helppoa elämä.

Alkuperäinen kirjoittaja essi:

No voi hyvänen aika! Kyllä kunnon deekun tunnistaa kilometrien päähän, vaikkei ikinä ennen olisi nähnytkään kyseistä ihmistä. Saati sit jos samalla kylällä asuu, ja törmäilee useimminkin. Ja kolmenneksi vielä, että jos mieskin on alkkis, niin kaipa ne samoissa piireissä on pyörinyt.
ärsyttää tollanen takertuminen ilmiselvään asiaan.

No ärsyttää myös takertuminen asiaan:
a.) tunnistat alkoholistin vaikket olisi itse koskaan nähnyt? Okei, kuulopuheilla voi päätellä, mutta jollei ole nähnyt niin en kyllä itse tunnista "kilometrien päähän" ehkä en vain ole itse pyörinyt "piireissä" tarpeeksi..?
b.) jos kylä on pieni niin varmaan, jos taas isompikin kaupunki niin sitten ehkä ei ihan viikottain törmäile
c.) en tiedä onko alkkiksilla moniakin piirejä. Saattaahan se olla että mies on löytänyt jonkun muunkin naisen kuin jonkin oman hanuporukan pirkon?

Mielestäni olet tehnyt oikean ratkaisun. Olen helpottunut puolestasi siitä, että onnistuit lähtemään. Suret sitä, mitä LUULIT saaneesi ja menettäneesi, mutta mitä sinulla ei koskaan ollut eli turvallista hyvää ihmissuhdetta, rakkautta ja perhettä. On varmaa, ettei ex-miehesi raitistunut sinun takiasi eikä ole raitistunut toisen naisenkaan vuoksi (tuskin ollenkaan ), vaan itsensä vuoksi jos nyt raitistunut on. Nainen kuulostaa henkilöltä, jolle alkoholi lienee tärkeä osa elämää itselleen, joten hänen kanssaan on helpompaa jatkaa juopottelua kuin olisi ollut sinun kanssasi. Sinä ansaitset parempaa. Älä haikaile tuollaisen murheenkryynin perään enää. Jos näet kylillä, katso säälien perään - mitään puheita tai kostoajatuksia ei tarvita - alkoholistit kun kärsivät viime kädessä myös itse ongelmastaan.

Eiköhän todennäköisempi selitys noiden ihmisten "poissaololle" ole se, että ryyppäävät yhdessä jossakin oikein olan takaa. Mistä päättelet että olisivat lopettaneet juomisen ja pysyttelisivät siksi poissa näkyvistä?

Tiedän tunteen... Paitsi että mun mies jätti mut ja lapsemme ja alko seurustelemaan narkomaanin kanssa, joka siis oli itsekin. Tuntu niin pahalta, kun tämä nainen soitteli ja selitti miten paljon onnellisempi mieheni on hänen kanssaaan ja yhdessä ovat selviä, mun takiani käytti aineita kun ei kestänyt minua muuten... Samasta syystä oli aina poissa jne :(. Silti minuun sattui, vaikka ymmärsin etten voi jatkaa narkkarin kanssa, jopa eksäni ymmärsi sen ja siksi jätti minut :(. Lopulta selvisi ettei eksäni todellakaan ollut selvinpäin vaan entistä enemmän sekasin....
nykyään mulla ja lapsella hyvä elämä, eksällä ei...

Yhteistyössä