?
!!!!
Vieras
Mä olen niin, niin väsynyt! Mä haluaisin kaatua sänkyyn jo nukkumaan! Mä olen koko viikon kerännyt marjoja ja sieniä myyntiin, muun ajan ollut lasten kanssa. Omaa aikaa ei ole ollut taas yhtään! Mä olen jopa 9 jälkeen illalla mennyt keräilemään noita marjoja ja kerännyt puoleen yöhön saakka! Koska meillä on taloudellisesti TOSI tiukkaa ja olen saanut noita myytyä niin saadaan lasten kanssa kauan haluttu huvipuistoreissu tehtyä. No mies on auttanut, sekin on kerännyt ja siivonnut niitä. (Ei tosin kerännyt ihan yhtä innokkaasti mutta kuitenkin.) Nyt sitten mies oli perjantain ja tän illan taas omissa menoissa ja harrastuksissa. Mä kun koitin aamupäivästä ehdotella kirpparille menoa niin HÄNTÄ EI KIINNOSTA! JA MUA EI VITTU HUVITA ENÄÄ YHTÄÄN KUN EI OO EDES OLLUT HETKEÄ OMAA AIKAA TÄLLÄ VIIKOLLA!!!
(Anteeksi avautuminen. Lapset vielä riehuu sängyissä ja mun oli pakko purkaa tää olo johonkin muuhun kun niihin.)
(Anteeksi avautuminen. Lapset vielä riehuu sängyissä ja mun oli pakko purkaa tää olo johonkin muuhun kun niihin.)