Mä olen niin vihainen että tärisen täällä...!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The Maiden
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

The Maiden

Aktiivinen jäsen
28.09.2009
1 576
0
36
Anoppi, s**tana.

Syyttää nyt siitä, ettei meidän ekaluokkalainen tyttö halua mennä enää sinne, on mieluummin kavereiden kanssa. Meidän poika 5 v ei ole tervetullut sinne, tyttö vaan. Pillitys viestejä tulee, "olet vienyt meiltä jotain tärkeää, lapsi kärsii". Kenelle mä voin soittaa ja itkee ja huutaa??!!!

[QUOTE="Mervi";26286834]Mitenkäs miehelläsi on mennyt (juomisen suhteen siis), jos saa kysyä?[/QUOTE]

On viimeisen alkkisketjun postauksen jälkeen ollut tyystin juomatta. Mutta en mä sitä kuvittele, että siitä olis nyt päästy yli. On se tehnyt sille kyllä hyvää, esim. remppa on edistynyt hyvin jne. Silti mun tekis mieli pyristellä irti tuosta porukasta...

Olen jo rauhoittunut. Mutta mies saa kyllä luettavaksi tuonkin aivopierun. Mies on kyllä rajoittanut jonkin verran tytön vierailuja, koska tyttö on kotiin tullessa ollut niin "vaikea", mitä normaalisti ei ole. Yleensä pahalla päällä ja huutaa.

Mun mielestä mummulavierailut menee niin, että lapset tulevat vanhempien mukana kun sovitaan. Käydään välimatkasta riippuen vaikkapa kerran kuussa, ollaan muutaman tunnin. Siinä ei kärsi kukaan. Myös se tyttö tulee mukaan, hänen kaverisuhteensa eivät tästä kärsi.

[QUOTE="vieras";26286943]Mun mielestä mummulavierailut menee niin, että lapset tulevat vanhempien mukana kun sovitaan. Käydään välimatkasta riippuen vaikkapa kerran kuussa, ollaan muutaman tunnin. Siinä ei kärsi kukaan. Myös se tyttö tulee mukaan, hänen kaverisuhteensa eivät tästä kärsi.[/QUOTE]

Tämä ei kelpaa mummille, vaan haluaa tytön yksinään sinne vähintään kahdeksi yöksi kerrallaan. Tyttö ei enää halua, eikä mummi huoli poikaa, niin se on sitten mun syy.

[QUOTE="nuuh";26287124]Mitä ne siellä puuhaa?[/QUOTE]

Tyttö piirtelee ja askartelee, kun mummi tekee keittiöhommia, joskus leipovat. Aika monesti tyttö on valitellut, että yksin vaan joutunut olemaan siellä.

En osaa sanoa muuta kuin anoppi on tosi epäreilu ja tuo on kokonaan hänen oma ongelmansa..

Ja suklaa ehdotus oli tosi hyvä, pistä puhelin kiinni ja jätä koko riehuminen omaan arvoonsa. Jos se anoppi ei tajua että missä se vika ihan oikeasti on niin on tyhmä.. Valitettavasti niitä tyhmiäkin ihmisiä on niin paljon ettei varmaan tajua vaikka sitä totuutta hakattaisiin hälle lekalla päähän.

Voitte vaikka käydä koko perheen kesken vierailemassa tmv. mutta toi on ihan älytöntä että vaatii lasta sinne noin vaikka lapsi ei halua.

Yhteistyössä