Mä olen niin vihainen ja pettynyt!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nikitön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nikitön

Vieras

Ollaan lasten isän kanssa erottu. Nyt esikoinen on ilmeisesti sikainflussa, ihan hyväkuntoisena tosin. Soittelin jokin aika sitten lasten isälle ja kerroin tilanteen ja samalla pyysin, että olisi tavoitettavissa, jos lapsen vointi huononee ja joudutaan lähtemään vaikka lääkäriin. Ajattelin siis, että isä voisi tulla hoitamaan kuopusta kotiin siksi aikaa. Ja ylipäätään pyysin, että olisi lähipäivinä tavoitettavissa, jos minä tai toinen lapsikin sairastutaan (riskiryhmäläisiä ollaan,rokotus saatu viikko sitten).
Oli sitten parhaillaan baarissa kännissä ja ilmoitti kättelyssä, että nyt ei tietenkään voi lähteä minnekään. Noh, selitin, että en minä nyt mitään pyytänytkään, vaan pyysin vain olemaan tavoitettavissa. Siihen sitten tuumasi vielä, että eihän hän voi tulla lapsia hoitamaan,koska joutuu silloin olemaan palkattomalla töistä. Että liian kallis tikki.
Haloo,en minä nyt sitä tänne pullakahville ollut pyytämässä vaan ainoastaan, JOS JOTAIN VAKAVAA SATTUU. Ja exäni tietää myös hyvin,että sukulaisia ei ole lähimaillakaan eikä nyt kukaan kaverikaan halua tulla hoitamaan lapsia tällaiseen pöpöpesään, riskilapsia heilläkin monella.

Lopuksi vielä ilmoitti, että ei halua saada tartuntaa ja perui ensi viikon illat, jotka oli luvannut olla lasten kanssa (tämän nyt vielä nippanappa sulatan).

Mutta siis, kuinka voi olla noin itsekäs ja välinpitämätön lastensa suhteen. Sehän on kuitenkin niiden ISÄ! Mä en oikeasti tiedä mitä teen,jos joku meistä sairastuu pahasti..

Ymmärrän täysin ajattelutapasi. Jos universumi olisi reilu paikka, reilut ja vastuuntuntoiset miehet olisivat ainoita jotka kykenevät siittämään lapsia. Mutta näin ei ole :(

Hah. Onneksi mun ex on ihan toista maata. Kesken työpäivän lähti tuomaan kotiin sairasta lastaan, ja vielä ilmoitti että yksin en saa lähteä sairaalaan lapsen kanssa vaan tulee mukaan. En sano tätä vittuiluna, kunhan vaan toean että ei ne kaikki exät (luojan kiitos) ole perseestä. Ja meidän erosta sentään on jo 10 vuotta aikaa. Toivon että teilläkin asiat muuttuu ajan kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saako etä saikkua lastenhoitoon? Ja exää en alkaisi minäkään hoitamaan ottamalla palkatonta vapaata.

Ainakin väittää ettei saa. Mutta siis mun pointti oli se, että jos jotain VAKAVAA tapahtuu, niin silloin tulisi hoitamaan. Olettaisin, että sellaisessa tapauksessa ei parin päivän menetetty palkka paljon painaisi vaakakupissa, jos lapsen terveys on kyseessä.
Kyllä mä olen tässä pari vuotta yksin hoitanut kaikki lasten mahataudit, flunssat, allergiat, astmat ym. Nyt siis on kyse ihan muusta.
Itsekin teen opiskelun ohella keikkatyötä enkä saa ensi viikoltakaan palkkaa, kun hoidan lapsia kotona.Silti ei ole tullut mieleeni valittaa asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Hulivili:
Taas se nähdään ämmät on vaatimassa kohtuuttomuuksia ex:ltä

Sama se mitä "ämmä" on ex:tä pyytämässä, mutta se nyt sattuu oleman laten ISÄ! Mie lopsisin korville kun näkisin ens kerran, vastuuntunnoton paskiainen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saako etä saikkua lastenhoitoon? Ja exää en alkaisi minäkään hoitamaan ottamalla palkatonta vapaata.

Ainakin väittää ettei saa. Mutta siis mun pointti oli se, että jos jotain VAKAVAA tapahtuu, niin silloin tulisi hoitamaan. Olettaisin, että sellaisessa tapauksessa ei parin päivän menetetty palkka paljon painaisi vaakakupissa, jos lapsen terveys on kyseessä.
Kyllä mä olen tässä pari vuotta yksin hoitanut kaikki lasten mahataudit, flunssat, allergiat, astmat ym. Nyt siis on kyse ihan muusta.
Itsekin teen opiskelun ohella keikkatyötä enkä saa ensi viikoltakaan palkkaa, kun hoidan lapsia kotona.Silti ei ole tullut mieleeni valittaa asiasta.

Minusta voisit ottaa yhteyttä lastenvalvojaan tuossa tilanteessa. Minusta ex olisi velvollinen maksamaan korotettua elaria siltä ajalta jolloin et voi lasten sairauden takia olla ansiotyössä ja menetät tulosi (jos et siis saa korvausta kelalta tai toimeentulosta).

Tulipas paha mieli sun puolesta. Hyvä, että on ex, mutta siis oikeasti toivon sydämmestäni, ettei teille tulis nyt mitään pahempaa :hug: Allergiat- ja astmat on autoimmuunisairauksia ja toki sellaiset lapsetkin on suuremmassa riskissä joutua esim. sairaalahoitoon sikainfluenssasta kuin "normilapset". Voimia!! ja hitto että mä en sulattais edes tota "en halua saada tartuntaa", kun kyseessä lasten ISÄ!

Alkuperäinen kirjoittaja ahma:
pitäisköhän ottaa se rodunjalostus kumminkin ohjelmaan... jos kelpuutettaisiin siitokseen vaan nää sällit jotka oikeesti on isiä eikä mieslapsia?

Itseppähän römpsänne avaatte kelle haluatte.
Tyhmästä lehmästä kärsii sairas vasikka ^^

Yhteistyössä