Mä olen niin vihainen miehelle, että tekis mieli käskeä sen painua jonnekin muualle loppuviikoksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "täältä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"täältä"

Vieras
Sen piti vahtia lapsia, ja mitä helvettiä :headwall: 3-vuotias oli lähtenyt pyörällä seikkailemaan. Oli ajanut noin 500 metrin päähän. Vittujen vittu!! Mä olen oikeasti niin vihainen. Saatanan saatana!! Helvetin idiootti |O |O

Kertokaa mulle, että mitä te tekisitte tässä tilanteessa? Eilen kun tästä yritin jutella, niin meni pelkäks riitelyksi. Mies ei voinut edes myöntää, että olisi mokannut. Hän kun kuulemma kysyi 5-vuotiaalta, että näkyikö pikkuveljeä, ja kun tämä oli sanonut että näkyy niin ei ollut mennyt tarkastamaan.
Sanoin sille, että se ei ole sen 5-vuotiaan vastuulla vaan sun vastuulla, mutta mies ei osoittanut missään vaiheessa olevansa edes pahoillaan. Kuulin mm. että tee sitten vaikka sossuun ilmoitus jos ne lapset kerran sun mielestä on ihan heitteillä, voidaan tehdä niinkin että sä vahdit niitä aina ja mä en koskaan ja lopuks vielä sanoi, että mun jutut on ihan naurettavaa vikinää.

Mikä helvetti sitä vaivaa?! |O |O Ei todellakaan ole ollut tuollainen aina.

Yhteistyössä