Mä olen nyt niin täynnä vihaa että halkean kohta!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eihän vitutukseen voi kuolla,eihän ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eihän vitutukseen voi kuolla,eihän ?

Vieras
Erosin miehestäni muutama kuukausi sitten.
Suurin syy tähän oli hänen ongelmansa alkoholin kanssa.

Hän on hoitanut lapsiamme,minun lasten uudessa kodissa,iltaisin minun ollessa opiskelemassa.
On jäänyt yleensä silloin yöksi,sohvalle.
Tänään kun tulin kotiin työharjoittelusta n. yhdentoista aikaan oli lapset vielä hereillä.
Totesi yrittäneensä nukuttaa heitä yli tunnin ja sitten luovutti.
Haastoi riitaa jonka varjolla pääsi lähtemään.
Esikoinen itki lohduttomasti että isi jäisi yöksi kun hänellä on niin kauhea ikävä.
Mies totesi tylysti että isi lähtee nyt kun äiti vaan tappelee.

Huomasin hetken päästä kun oli lähtenyt että olihan lähtöön syy.
Oli käynyt varastamassa jääkaapistani olutta ja viinaa.
Että sillä tavalla.Niin taas hammasta kolotti ja silloinhan ollaan valmiita loukkaamaan ihan ketä tahansa kunhan kännin saa päälle.
Ai että mun tekisi mieli kuristaa se omin käsin!!!

Ymmärrän,että sua kiukuttaa. Älä jatkossa jätä mitään alkoholia miehes saataville,jos se tulee lapsia kaitsemaan.
Parempi olis jos saisit jonkun muun lapsenvahdiksi iltaisin. Tapaako sun mies lapsia viikonloppuisin, onko silloin juomatta ? Uskallatko luottaa siihen, että lapsista pidetään huolta kun ovat isällään?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
No kaipa sä tajuat, ettet voi tommoselle ukolle lapsia jättää????

Ei se niitä täällä juonu vaan siksi lähti kotiinsa jotta pääsee juomaan ne.

Ahaa... Mä aikanaan piilotin kaikki viinat, kun oli vähän samanlainen tilanne... Ei tullut mieleenkään pitää mitään viinoja kaapeissa. Itseasiassa, mulla on ollut uusi mies jo kohta 5 vuoden ajan ja nyt ihan viimisen vuoden aikana mä oon vasta hyväksynyt, että kotona on kaljaa/viinaa jossain :D Ja nytkin on kaljat ollu ja pysyny kaapissa uudesta vuodesta.

Alkuperäinen kirjoittaja sorry:
niin et tod. voi jättää lapsia. Ja tottakai hän otti ne viinat jos on alkoholisti. Mites itse?

Mitä mites itse?

Ja jos olisi joku muu joka voisi lapsia tulla kaitsemaan niin en miettisi hetkeäkään vaan kun ei ole.
Ulkopuolista ei opiskelijan tuloilla ole varaa palkata.
Onneksi ens viikolla alkaa kesäloma ja saa aikaa suunnitella miten ens vuosi hoidetaan.
Jos ei muuta ni mun on sitten vaan pakko lopettaa opinnot =(

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Ymmärrän,että sua kiukuttaa. Älä jatkossa jätä mitään alkoholia miehes saataville,jos se tulee lapsia kaitsemaan.
Parempi olis jos saisit jonkun muun lapsenvahdiksi iltaisin. Tapaako sun mies lapsia viikonloppuisin, onko silloin juomatta ? Uskallatko luottaa siihen, että lapsista pidetään huolta kun ovat isällään?

Mun mielestä mulla vaan olisi omassa kodissani oikeus pitää sitä mitä haluan,siellä missä haluan.
Mutta eihän se saatanan paska kunnioita mun kotia sen vertaa.

On lapset välillä sillä mutta esikoisella on känny että saa soitettua jos jotain tapahtuu ja pääsen hakemaan.
Samoin soitan heidän isälleen ja kuuntelen äänestä onko ottanut.
Minä kun tunnistan jo sen ekan kaljan jälkeen.

ööö...ootko ny varma,että et itse ole juonu niitä? ja sit vintis alkanu viiraan ja pakko toista syyttää?taitaa vaa ittees vituttaa,ku et pääse ryyppään,oishan se hyvä ollu alotella,ku isi eka hoitanu lapset nukkuun..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ööö...ootko ny varma,että et itse ole juonu niitä? ja sit vintis alkanu viiraan ja pakko toista syyttää?taitaa vaa ittees vituttaa,ku et pääse ryyppään,oishan se hyvä ollu alotella,ku isi eka hoitanu lapset nukkuun..

Haista sinä kuule v*ttu!!
Et taida tietää millaista on elää alkoholistin kanssa.
Itse juon ehkä kaksi kertaa vuodessa,jos silloinkaan.
Että ei kuule visiosi osunut oikeaan.

No voi paska.... Ei oo kivaa....

toisaalta ei kai tuommoinen iskä jää sohvalle yöks järjestely ois loputtomiin voinut muutenkaan toimia....

Toivottavasti löydät jonkun paremman ratkaisun.

Tsemppiä! :heart: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
No voi paska.... Ei oo kivaa....

toisaalta ei kai tuommoinen iskä jää sohvalle yöks järjestely ois loputtomiin voinut muutenkaan toimia....

Toivottavasti löydät jonkun paremman ratkaisun.

Tsemppiä! :heart: :hug:

Enpä mä oo hänen toivonut jäävänkään mutta kun tänäänkin kotiuduin niin myöhään niin olisi jäänyt.
Eikä mua haittaa se että lähti kotiinsa vaan se että piti haastaa turha riita,saada lapsi itkemään ja varastaa.

Mietiskelin tuossa ja taidan lopettaa tuon koulun.
Vaikka eihän se sitä tosiasiaa poista että lapsiaan hän satuttaa silti tuolla juomisella.Ja he ikävöivät kuollakseen.
Kun en kuitenkaan voi heitä täysin toisistaan erottaa.

Mutta pahaa tekee kun ihminen ei tajua mikä elämässä oikeasti on tärkeää =(

Kuule. Minusta se teidän järjestely kuulostaa hienolle, sinä saat opiskella ja lapset saavat olla isänsä kanssa. Turha hyvää järjestelyä on yhden vastoinkäymisen takia romuttaa. Alkoholia ei varmaan kylläkään kannata jättää holistin saataville. Kuulostaa kuitenkin siltä, että lapsilleen exäsi on ihan hyvä isä ja sen verran vastuuta ettei juo lasten nähden/aikana.

Soitat exälle ja haukut tietysti siitä varastamisesta. Lyöt vähän vyön alle sanomalla, että onpa alas vajonneet miehen standardit kun pitää kaljaa varastaa. Muutaman pummi/retku/luuserivedätyksen jälkeen asian voi minusta kuitata, varmaan ei exäsikään ylpeile tommoisella. Ostatat vaikka lapsille jotain kivaa siitä edestä. Tekee hyvää tuommoisille jonkin aikaa rypeä niissä liemissään ja mietiskellä tekojaan, mutta ei niihin kannata jäädä roikkumaan. Etiäpäin, sano mummo lumessa.

Ja juu, varmasti vielä monta kertaa tulee ton äijän kanssa hankalia tilanteita, mutta niitä varmasti tulee teitpä sinä mitä tahansa. Kouluasi älä lopeta missään nimessä sen takia, ettei miehesi satuttaisi lapsiaan. Koulun lopettaminen ei sitä asiaa muuta, kuten itse totesitkin.

Tsemppiä vaan!

Yhteistyössä