Mä olen nyt ollut kuukauden karkki- ja sipsilakossa ja mietin, että jos vielä jatkaisi...

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Kun ei mun enää kauhiasti tee karkkia mieli, sipsiä nyt en ole muutenkaan ikinä syönyt älyttömästi. Tästähän olis hyvä jatkaa pidempään ja olisi apua lauhdutuksen suhteen. Kun pelkään, että jos nyt vaikka syön suklaapatukan niin sitten repsahtaa syömään enemmänkin.

Mehujäätelöitä ja pullaa olen syönyt jonkun verran, mutta niittenkin syömistä olen rajoittanut.

Eli pitäisikö vielä jatkaa? :D

No tottakai jos vaan pystyt olemaan! Mäkin olen ollut lakossa nyt tammikuun ajan ja ajattelin olla niin kauan kun vaan pystyn. Voihan se tietty olla että sulla iskee jossain vaiheessa sellainen mässäyshimo, mutta pidät vaan pään ja ostat jonkun pienen pussin tai patukan etkä ota kotiin enempää mässyjä ettei tule ahmittua. Ja voithan sä myös alkaa pitkää kerran parissa viikossa karkkipäivää jos myöhemmin tuntuu että haluais joskus vähän karkkia.

Mä en lakkoile, mut en syö... käy vaan niin luontevasti olla syömättä, kun ei tee edes mieli. Herkutella voi terveellisestikin, hedelmistä saa kaikkee hyvää, mansikkarahkat, banansplitit ym.

Yhteistyössä